اکسل آنلاین با قابلیت اشتراک فایل

افزونه اکسل آنلاین با قابلیت اشتراک فایل یک ویرایشگر صفحه گسترده قدرتمند است که به شما امکان می دهد تقریباً مانند دیگر نرم افزار های صفحه گسترده امروزی مانند Excel هر کاری را انجام دهید. فراتر از این این ابزار بسیار کاربردی با استفاده از سیستم های ابری- اینترنتی امکان به اشتراک گذاشتن فایل های ایجاد شده را با دیگر اعضا و کارکنان سازمان و کسب کار را برای شما فراهم می کند . این ابزار بسیار پیشرفته با یکپارچه سازی در محیط پنل پیشرفته مدیر 24 این امکان را به شما می دهد که فایل ها را با اجزاء مرتبط با فرآیند کاری خود (قرارداد، پیشنهاد، تخمین، پروژه، فاکتور، هزینه و سرنخ) مرتبط کنید تا اعضا و مشتریان بهتر بتوانند از فایل های ایجاد شد استفاده کنند. مثلا با اصداق یک فایل اکسل به یک فاکتور می توانید از بابت خدماتی که به مشتری فروخته اید هزینه ایجاد فایل اکسل را دریافت کنید یا اطلاعات بیشتر را در قالب یک فایل اکسل در پروژه درج کنید تا مشتریان و همکاران شما در جریان روند کار باشدند.  این افزونه به شما کمک می کند تا منعطف تر به اهداف خود برسید و شما را به سمت تصمیم گیری بهتر هدایت کند. تقریباً چیزی وجود ندارد که نتوانید با استفاده از این ابزار ردیابی و مدیریت کنید.

• شما می توانید داده های ارزشمند خود را با افزونه اکسل آنلاین با قابلیت اشتراک فایل ذخیره و در محیط منسجم مدیریت یکپارچه پردازش و ویرایش کنید.

ویرایش فایل های اکسلی به صورت آنلاین: هیچ چیز به اندازه سادگی وارد کردن و دریافت داده ها در جدول نیست. با در نظر گرفتن این موضوع، افزونه اکسل آنلاین یک ویرایشگر صفحه گسترده آنلاین را ارائه می دهد که به کاربران اجازه می دهد تا داده های خود را بدون دردسر در اسناد خود وارد کنند. شما حتی می توانید فرمول ها و محاسبات را مانند برنام اکسل نصب شده روی کامپیوتر بر روی داده ها اعمال کنید. این افزونه همچنین از لیست کشویی پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد تعدادی گزینه معتبر را برای یک موضوع خاص نمایش دهید. این مهم است که کاربران خود را با محتوای خود درگیر نگه دارید. این را می توان با تغییر سبک و سفارشی کردن ظاهر اسناد خود به منظور جذابیت بیشتر مشاهده برای کاربران انجام داد.

• اسناد خود را سازماندهی و دسته بندی کنید تا بهره وری را به حداکثر برسانید.

کار خود را با هم تیمی های خود هماهنگ کنید: بازیابی آسان فایل ها زمانی که نیاز به جستجوی اسناد خاصی دارید. آیا کسب و کار و شرکت شما روزانه تعداد زیادی فایل و اسناد مختلف تولید می کند؟ دیگر می توانید نگران انباشت , نگهداری , سازماندهی و بازیابی آنها در مواقع لزوم نباشید . با این ابزار شما می توانید فایل ها را بر اساس پروژه ها و رویداد های سازمانی مرتب سازی کنید و به قسمت های واقعی و اجرایی کسب کار خود اصداق کنید. اگر اسناد خاصی در یک پروژه اشتباه قرار گرفته باشند، آنها را مستقیماً از یک پروژه به پروژه دیگر منتقل کنید. هنگامی که یک سند ایجاد می کنید و یک برچسب به آن اضافه می کنید، به طور خودکار تحت آن برچسب خاص دسته بندی می شود. این باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شما در دسته بندی هر سند پس از ایجاد می شود.

• به اشتراک گذاری - کار خود را به اشتراک بگذارید و با دیگران هماهنگ باشید تا از دوباره کاری های هزینه بر پرهیز شود.

کار را با هم تیمی های خود هماهنگ کنید: وقتی کار آماده شد، وقت آن است که آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. این ابزار از کد جاسازی صفحه وب پشتیبانی می کند و همچنین می توانید رکوردهای داده را از MS Excel بازخوانی یا در آن ذخیره کنید.

• همکاری تیمی – کار تیمی عاملی کلیدی برای موفقیت است.

ذخیره ایمن در Cloud Repository  : این ابزار دسترسی به اسناد خود را از طریق گروه آسان می کند. اعضای گروه می توانند اسناد را از راه دور ویرایش کرده و مستقیماً در Cloud Repository ذخیره کنند. اکسل آنلاین  به اعضای تیم شما امکان دسترسی به اسناد مهم را در هر کجا و در هر زمان می دهد. پروژه ها و کاربران نامحدود می توانند ترتیب کارآمدتری را برای گروه فراهم کنند. و این قابلیت این به اعضای گروه اجازه می دهد تا با تمام توان کار کند و مطمعن باشند که ابزارهای حرفه ای فعالیت های شغلی آنها را پشتیبانی می کنند.

امکانات اکسل آنلاین با قابلیت اشتراک فایل

  1. امکان ایجاد پوشه های درختی.
  2. امکان ایجاد فایل صفحه گسترده
  3. پشتیبانی از فایل های MS Excel
  4. امکان اشتراک گذاری فایل ها
  5. یکپارچه سازی با قسمت های مختلف پنل ارتباط با مشتری مدیر24: قرارداد، پیشنهاد، تخمین، پروژه، فاکتور، هزینه و سرنخ.
  6. یکپارچه سازی با پورتال مشتریان