پنل ارسال اعلان های ایمیلی و پیامکی سفارشی سازی شده و غیر سیستمی

از طریق پنل ارسال اعلان های ایمیلی و پیامکی سفارشی سازی شده و غیر سیستمی شما می توانید به هر مخاطب در لیست مشتریان (یا سرنخ ها) انتخابی، اعلان هایی که قابل ویرایش هستند را ارسال کنید. از طریق این ابزار شما می توانید پیام های خودرا (که می تواند انتخابی از الگوهای از پیش ساخته شده شما باشند) به وسیله ایمیل یا پیامک ارسال کنید.

این پنل ابزاری کاربردی و قدتمند جهت اعمال الگریتم های فروش و بازاریابی پیشرفته در مراحل مختلف تماس با مشتری و سرنخ می باشد. با این ابزار شما می توانید الگوهای مختلف تماس با مشتری را اجرا و بعدا نتایج را در قسمت های دیگر پنل جامع مدیریت یکپارچه مورد ارزیابی قرار دهید و از میان الگوریتم های بازاریابی و فروش اجرا شده بهترین گزینه را برای کسب و کار خود انتخاب کنید . این کار سود شما را افزایش و خطاهای شما را کم می کند . با این ابزار و روش های روانشناسی بازار به راحتی می توانید کسب و کار خود را ارتقا دهید.

همچنین این پنل با سازمان ها و کسب و کارها این این امکان را می دهد تا الگو های غیرسیستمی برای انواع حالت ها مختلف تماس ایجاد و در صورت نیاز استفاده کنند.

پنل ارسال اعلان های ایمیلی و پیامکی سفارشی سازی شده و غیر سیستمی به شما در بهره وری و اجرای سیستم مدون سازمان و کسب کار شما کمک می کند.

 

امکانات زیر در پنل ارسال اعلان های ایمیلی و پیامکی سفارشی سازی شده و غیر سیستمی وجود دارد:

  1. امکان انتخاب ایمیل یا پیامک
  2. ارسال پیام به مشتریان یا سرنخ ها
  3. ارسال ایمیل به صورت ساده یا فرمت html
  4. شمارنده تعداد حروف برای ارسال پیامک
  5. امکان اصداق فایل به ایمیل ها
  6. انتخاب چند فرد به صورت همزمان برای ارسال ایمیل و پیامک
  7. قابلیت ساخت و ذخیره سازی الگو های از پیش تعریف شده برای ایمیل و پیامک
  8. ویرایشگر قوی با امکان اضافه کردن تصاویر , لینک و جدول به ایمیل ها