پنل جامع مدیریت و به اشتراک گذاری فایل

اگر در ساز مان خود به دنبال ابزاری امن , سریع و موثر برای به اشتراک گذاری فایل های سازمان خود با دیگر اعضای سازمان یا اشتراک آنها با گروهی از اعضا سازمان خود هستید , ما بهترین را برای شما داریم. پنل به اشتراک گذاری فایل یک ابزار به اشتراک گذاری فایل آنلاین است که می تواند برای به اشتراک گذاری چندین فایل بین مشتریان، شرکا و همکاران استفاده شود. فایل‌ها را می‌توان از طریق ایمیل یا آدرس اینترنتی ارسال کرد و یا می‌توان آن را با هرکسی که می‌خواهید به اشتراک گذاشت.

این به پنل به فایل های شما در سازمان و کسب کار نظم بی نظیری می دهد و امنیت را در آن حاکم می کند. اینجا شما دیگر نگران فایل هایی نیستید که در خانه یا محل کار خود جا گذشته اید و هر کجایی که باشید و در هر زمانی که اراده کنید با هر ابزاری که توانایی اتصال به اینترنت را دارد به آنها دسترسی دارید.

ما می دانیم که یکی از ابتدایی ترین دغدغه های اصلی مدیران هر کسب و کار و یا سازمانی امنیت در انتقال اطلاعات و فایل ها می باشد . همه می دانند که پیام رسان های داخلی یا خارجی اطلاعات شما را در سرور های خود ذخیره می کنند و در زمانی که می خواهند یا به آنها دستور داده می شود این اطلاعات را بررسی یا به سازمان ثالثی تحویل می دهند. بعضی از کسب کارها و سازمان ها به شدت نگران فایل های خود در محیط اینترنت هستند و از طرف دیگر علاقه دارند از مزیت های اینترنت برای یکپارچه سازی سیستم داخلی خود استفاده کنند. شاید این اولین درخواست شما از ما باشد که امنیت را برای شما در محیط بسیار ناامن اینترنت ایجاد کنیم تا دیگر شما نیازی به پیام رسان های داخلی و یا خارجی برای انتقال فایل ها نداشته باشید.  

امکانات زیر در پنل جامع مدیریت و به اشتراک گذاری فایل وجود دارد:

  1. آپلود چندین فایل به صورت همزمان
  2. ایجاد سیاست اشتراک گذاری فایل و پوشه با دیگران
  3. بارگذاری فایل از طریق موس تنها با کشیدن و رها کردن فایل ها
  4. ایجاد مجوزهای دسترسی برای فایل و پوشه
  5. پیش نمایش محتوای فایل
  6. کوتاه کننده لینک فایل ها
  7. ایجاد رمز عبور برای محافظت بیشتر از فایل های مهم
  8. اشتراک گذاری فایل ها و پوشه ها با گروه ها و یا بخش های موجود در سازمان
  9. امکان باز تعریف و ویرایش یا حذف شرایط اشتراک فایل و پوشه
  10. اشتراک فایل به صورت زمانی به گونه ای که بعد از طی شدن زمان مورد نظر فایل دیگر برای فرد مورد نظر قابل دیدن نیست
  11. امکان به اشتراک گذاری فایل ها با محدود کردن میزان دانلود فایل . مثلا اگر فایل بیشتر از 3 بار دانلود شد دیگر قابل دیدن نباشد یا حتی به صورت خودکار حذف شود
  12. امکان دادن مجوز برای دسترسی عمومی به فایل ها
  13. امکان پیش نمایش انواع فایل با فرمت های مختلف متنی , فیلم , موسیقی و عکس …..
  14. و امکانات بسیار بیشتر…..