پورتال جامع پیشرفته مدیریت استخدامات یکپارچه

پورتال جامع پیشرفته مدیریت استخدامات یکپارچه , مجموعه ای از ابزارهایی است که برای خودکارسازی و مدیریت عملیات استخدام و کارکنان سازمان شما طراحی شده است. پورتال استخدام به شما امکان را می دهد که کل فرآیند استخدام خود را مدیریت کنید، از ارسال مشاغل خود گرفته تا برقراری ارتباط و مشارکت متقاضیان در روند استخدام.

با خودکار کردن نرم افزار استخدامات خود، کارهای معمولی مانند برنامه ریزی مصاحبه ها را کاهش دهید و برنامه خود را برای فعالیت های فوری تر آزاد کنید. سیستم مدیریت استخدام آنلاین یک درخواست یک مرحله ای را برای جویندگان کار ایجاد می کند. با کمک یک سیستم ردیابی متقاضی و مدیریت روابط کارجو، یک استخدام کننده می تواند پایگاه داده کارجویان خود را افزایش دهد و به طور کلی تجربه بهتری برای کارجویان فرهام آورد. از همه اینها مهم تر اطلاعات کارجویان در طول زمان جمع آوری می شود و در موقع ضرروی پایگاه داده شما مملو از افراد دارای صلاحیت و تخصص لازم می باشد و شما کافی است با یک جستجوی ساده به اشخاص مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید و به آنها پیشنهاد کار در پروژه جدید خود را بدهید.

  1. ایجاد فرم استخدام این ابزار از شما برای طراحی فرم استخدام پشتیبانی می کند، در فرم می توانید توضیحات ها را اضافه کنید تا موقعیت شغلی را با جزئیات شرح دهند، در زیر توضیحات می توانید فیلدهایی مانند این را اضافه کنید (به راحتی به صورت کشیدن و رها کردن): نام، سن، جنسیت، سال تولد، ایمیل، شماره تلفن، فایل رزومه، تحصیلات، سابقه کار و غیره. سپس می توانید این فرم را در وب سایت خود یا هر وب سایت دیگری قرار دهید.
  2. پرتال استخدام: این ابزار این امکان را برای شما فراهم می آورد که یک وب سایت تمام عیار و حرفه ای برای استخدام که جزئی از سیستم کلی مدیریت شما است ایجاد کنید و کار جویان با جسجو در گوگل هم می توانند شما را پیدا کنند. در این پرتال شغل های مورد نیاز برای سازمان شما به صورت همزمان در بخش های مختلف فهرست می شوند.
  3. متقاضیان شرح شغل را در وب سایت مطالعه کرده و درخواست کار را ارسال می کنند. سپس پروفایل آنها به طور خودکار در قسمت مدیریت سوابق کارجو ایجاد می شود. هنگامی که رزومه توسط نامزد ارسال می‌شود، صفحه‌ای دارید تا مشخص کنید چه کسی این اطلاعات را دریافت می‌کند، به کدام کمپین استخدام تعلق دارد و در کدام وضعیت، …
  4. ایجاد موقعیت های شغلی و شرح مشاغل مورد نیاز
  5. مجموعه های ارزیابی نامزدها را ایجاد کنید: اگر به عنوان مدیر یک مجموعه به رشد و پیشرفت نیاز دارید و اعتقاد شما به این است که فقط نیروی کار ماهر و کارآمد می تواند در این راستا به شما کمک کند و نه نیروی کار پیشنهای از طرف دوستان و آشنایان , این ابزار برای شما ساخته شده. با این ابزار شما توان ارزیابی علمی و صحیح کارجویان متقاضی کار را خواهید داشت.
  6. فهرست معیارهای ارزیابی: معیار های شما برای ارزیابی علمی و صحیح کارجویان به راحتی تعیین و تنظیم می شود .
  7. فرم های ارزشیابی داوطلبان
  8. ایجاد فرآیند استخدام
  9. ایجاد مهارت های مورد نیاز
  10. ایجاد پیشنهاد استخدام
  11. لیست الزامات پیشنهاد استخدام دارای فیلتر بر اساس بخش، موقعیت و وضعیت است.
  12. پشتیبانی برای مشاهده مستقیم پیوست ها
  13. ایجاد کمپین های استخدام
  14. شما می توایند برای کارجویان پروفایل های جداگانه ایجاد کنید و اطلاعات را به سرعت در موقع نیاز مشاهده نمایید
  15. مشخصات دقیق کارجویان: شما می توانید فرایند استخدام کارجویان را کاملا تحت کنترل داشته باشید: تبادل تماس داشته باشید، ایمیل ارسال کنید، ثبت مورد مهم مکالمات تلفنی، مصاحبه تلفنی. این فعالیت ها با جزئیات قابل ثبت شدن هستند
  16. پتانسیل کارجو: در این قسمت شما نمرات معیار های از قبل تعریف شده برای کارجو را تایین می کنید
  17. برنامه مصاحبه ایجاد کنید: اگر سازمان شما به وقت و ارزش وقت اهمیت می دهد این ابزار امکان ایجاد و تنظیم زمانبندی برای مصاحبه را به شما می دهد تا شما بتوانید حجم بیشتری از کارجویان را در زمان کمتر و برنامه ریزی دقیق تر پردازش کنید.
  18. ارزیابی نامزدها: رسالت این ابزار در انتهای کار شیرینی به دست آورد نیروی کار متخصص و کاردان و بدون پارتی است که شما را در رسیدن به موفقیت یاری می کند. این ابزار در انتها به هر کارجو طبق معیارهای از پیش تعیین شده و امتیازات صحیح داده شده توسط مصاحبه کنندگان یک نمره می دهد که افراد با بالاترین نمرات کارمندان آینده شما هستند.
  19. آمار استخدام