پنل مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) پیشرفته

پنل جامع مدیریت ارتباط با مشتری مدیر24 (CRM) یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پیشرفته و یکپارچه است که به صورت تحت اینترنتی قابل دسترس می باشد که تقریباً برای هرکسب و کار , شرکت یا سازمانی مناسب است.  اگر شما هم جزو آن دسته از سازمان ها یا کسب و کارهایی هستید که داشتن اطلاعات دقیق از مشتری, طبقه بندی و پالایش داده ها و فرآیند ها مارکتینگ و تاثیر آنها در فروش برای شما مهم است این پنل برای شما ساخته شده. پنل جامع مدیریت ارتباط با مشتری مدیر24 (CRM) با طراحی تمیز و مدرن خود می تواند به شما کمک کند تا در نظر مشتریان خود حرفه ای تر به نظر برسید و در عین حال به بهبود عملکرد تجاری کمک کند.

در دنیای امروز همه می دانند که مدیریت مشتریان مهم است و شما برای رقابت بهتر مجبور هستید تا بهتر خواسته های مشتریان خود را مدیریت کنید و در زمان مناسب واکنش درست را به درخواست های آنها نشان دهید. فارق از این که کسب کار یا سازمان شما دارای مشتریان انبوه و معدود است , همیشه داشتن یک تارخچه ثبت شده و مدون از مشتری و مکاتبات و درخواست ها / پاسخ ها می تواند به شما در تصمیم گیری های آینده کمک کند و سازمان شما را از یک تجارت فرد محور که ممکن است همه چیز را در مورد مشتری به خاطر بیاورد به یک تجارت سیستماتیک که همه چیز را حتما به خاطر می آورد تبدیل کند که افراد مختلف بازوهای این سیستم هستند و نه مغز متفکر.

این سیستم به روش های مختلف به شما کمک می کند:

  • مدیریت , تنظیم قرار داد و فکتور پروژه ها را با ویژگی مدیریت پروژه قدرتمند و وظیفه محور.
  • سیستم بسیار گسترده و انعطاف پذیر وظایف که امکان سازماندهی ابعاد مختلف سازمان شما را ایجاد می کند.
  • پیشفاکتور ها و فاکتورهای حرفه ای و عالی را در کمترین زمان ممکن ایجاد و ارسال کنید.
  • سیستم پشتیبانی قدرتمند با قابلیت ورود خودکار تیکت پشتیبانی.
  • زمان صرف شده برای انجام وظایف را ردیابی و محاسبه کنید و به مشتریان خود برای زمان صرف شده صورتحساب بدهید. امکان تخصیص چندین کارمند به یک وضیفه و پیگیری و ماحاسبه زمان کلی کار یا زمان به ازای هر کارمند اختصاص داده شده.
  • در صورتی کارمندی عضو یک پروژه خاص نباشند می توان آنها را به عنوان دنبال کنندگان یا انجام دهنده یک وظیفه خاص در آن پروژه اضافه کرد. کارمند قادر خواهد بود پیشرفت کار را بدون دسترسی به پروژه پیگیری کند.
  • سرنخ ها را در یک مکان پیگیری کنید و پیشرفت آنها را به راحتی دنبال کنید. امکان وارد کردن خودکار سرنخ ها از ایمیل، اضافه کردن یادداشت ها، ایجاد پیشنهادات-پیش فاکتور . سرنخ های خود را به صورت مرحله ای سازماندهی کنید و مراحل را به راحتی با کشیدن و رها کردن تغییر دهید تا بهتر بتوانید روند تبدیل سرنخ به مشتری را اجرا کنید.
  • پیش فاکتور هایی با ظاهری خوب و شکیل  برای سرنخ ها یا مشتریان ایجاد و ارسال کنید و فروش را با نمایش یک سیستم پیشرفته و حرفه ای افزایش دهید.
  • شما به راحتی می توانید هزینه های شرکت/پروژه را ثبت کنید و برای مشتری صورتحساب کنید و آنها را به صورت خودکار تبدیل به فاکتور نمایید.
  • پنل جامع مدیریت ارتباط با مشتری مدیر24 (CRM) ابزاری قدرتمند برای آگاهی حداکثری از مشتریان و استفاده از پتانسیل فروش حداکثری می باشد.
  • افزایش حفظ مشتری از طریق نظرسنجی های و پیگیری مشکلات به صورت سیستماتیک.
  • داشتن ویژگی ایجاد و رصد اهداف برای در رسید به اهداف خاص در فروش
  • برای کارکنان و مشتریان خود اعلان هایی با خاصیت تعیین زمان و تاریخ ایجاد کنید.
  • از ویژگی ایجاد قرارداد برای تضمین فروش فعلی و آتی استفاده کنید.
  • با داشتن امکان اضافه کردن فیلدهای بیشتر می توانید این پنل را با کسب و کار خود منطبق کنید تا اطلاعات اضافی را برای مشتریان، سرنخ ها , وظایف و موارد دیگر ذخیره کنید.
  • امکان پرداخت از طریق سیستم های پرداخت آنلین و آفلاین
  • داشتن هزاران گزینه قابل تنظیم این سیستم را به پنلی منعطف برای سازمان ها و کسب و کارهای مختلف کرده است
  • با داشتن ویژگی قدرتمند تغییر ظاهر و رنگها , شما می توانید با مدنظر قرار دادن طراحی و برند سازمان یا کسب و کار خود پنل جامع مدیریت ارتباط با مشتری مدیر24 (CRM) را تغییر دهید و با خواسته های خود منطبق کنید.
  • قسمت مخصوص مجزا برای اعضای سازمان یا کسب و کار در پنل برای سازماندهی و آپلود فایل های مورد نیاز.
  • تقویم عالی برای هر یک از کارکنان بر اساس مجوز های مختلف داده شده به کارکنان.
  • پیگیری، گزارش ها، یادداشت ها، فایل ها و ویژگی های بسیار دیگر.

همینطور که می دانید هدف اصلی CRM ها تمرکز روی مشتریان است و پنل جامع مدیریت ارتباط با مشتری مدیر24 این کار را با یک سیستم پشتیبانی قدرتمند انجام می دهد و به شما کمک می کند مشکلات را به سرعت از طریق سیستم “تیکتینگ یکپارچه” و “یادآور مشتری” پیگیری و حل کنید. یادآوری هایی را به خود، یک یا چند نفر از کارکنان اختصاص دهید و با یک کلیک، یادآوری ها را می توان به ایمیل و سیستم اعلان درون برنامه ای ارسال کرد. همه این ابزار ها باعث می شوند که شما هیچ وقت مشتری و نیازهایش را فراموش نکنید و یا پشت گوش نیاندازید. این ویژگی ها و موارد دیگر می تواند رضایت مشتری را به سطح بالاتری برساند و با عث فروش چندباره به یک مشتری شود.

پنل جامع مدیریت ارتباط با مشتری مدیر24 دارای ویژگی‌های بسیاری است که بسیار انتعطاف پذیر و متناسب با نیاز بسیاری از کسب و کار ها و سازمانه ها طراحی شده‌اند. درباره ویژگی های زیر بیشتر بخوانید و نسخه ی نمایشی را امتحان کنید تا ببینید چگونه پنل جامع مدیریت ارتباط با مشتری مدیر24 می تواند به شما در رسیدن به موفقیت کمک کند.

 

ویژگی های اصلی پنل مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) 

 

مدیریت پروژه ها

پنل مدیرت پروژه ها یکی از قسمت های همراه با پنل جامع مدیریت ارتباط با مشتری مدیر24 می باشد. این پنل با ویژگی های قدرتمند مدیریت پروژه تمامی ابعاد پروژه را با سیستم وظیفه (task) محوری پوشش می دهد. وظیفه محور بودن پنل مدیریت پروژه ما با باعث انعطاف پذیربودن و تطبیق آسان با هر کسب و کار و سازمانی در راستای انجام پروژهای پیچیده می شود. این امکان را می دهد که تقریبا تمام زمان های صرف شده برای وظایف را پیگیری کنید و به مشتریان خود بابت آنها صورتحساب بدهید. امکان تعیین چندین کارمند در یک وظیفه و پیگیری تایمر به ازای هر کارمند اختصاص داده شده. این ابزار یکی از قوی ترین سیستم های موجود مدیریت پروژه به زبان فارسی می باشد که توان شما در اجرای پروژه های مختلف را به صورت سیستمی , پیشرفته و یکپارچه فراهم می کند.

امکانات زیر در قسمت پنل مدیریت پروژه ها وجود دارد:

  1. توان ایجاد فاکتور و پیش فاکتور برای پروژه ها
  2. ایجاد قرارداد مرتبط با پروژه
  3. ایجاد گانچارت به صورت خودکار برای پروژه و مرحل مختلف اجرای آن
  4. ایجاد تیکت پشتیبانی توسط مشتری یا کارفرما
  5. نمایش قسمته های مجاز پروژه در پنل مخصوص مشتری یا کارفرما
  6. ایجاد هزینه ها مرتبط با پروژه
  7. قابلیت اشتراک زمانی خدمات
  8. قسمت مخصوص بحث اعضای و کارمندان پروژه برای درج نقطه نظرات
  9. تاریخچه و گزارش فعالیت پروژه
  10. گزارشات تکمیل روند پروژه همران چارت
  11. گزارشات زمان صرف شده در پروژه
  12. گزارش هزینه های پروژه
  13. امکان اصداق فایل به پروژه
  14. ایجاد مراحل اصلی (milestones) در یک پروژه
  15. تخصیص زمان شروع و پایان به مراحل اصلی (milestones)
  16. ایجاد پروژه های نامحدود در پنل مدیریت پروژه
  17. ایجاد وظایف نامحدود در یک پروژه
  18. اضافه کردن اعضاء و کارمندان نا محدود به یک پروژه
  19. ایجاد فاکتورهای یا پیش فاکتوری های تکمیلی در زمان انجام پروژه
  20. ذخیره اطلاعات به صورت فایل اکسل و پی دی اف
  21. امکان کپی و ایجاد پروژه جدید از پروه قبلی برای صرفه جویی در وقت
  22. ذخیره لیست وظایف در پروژه به صورت فایل اکسل , PDF , CSV
  23. جستجوی سریع پروژه ها
  24. امکان اضافه کردن برچسب برای سرعت دهی در جستجوی دقیق
  25. امکان برگه ثبت ساعت کار برای درج و رصد زمان کاری کارکنان

و بسیاری از امکانات دیگر

اتصال پنل مدیریت پروژه به تمام قسمت های پنل مدیرتی یکپارچه و ابزارهای بسیار دیگر. شما می توانید جزئیات بیشتر پنل مدیریت پروژه پیشرفته را در اینجا مشاهده کنید.

 

فاکتورها

در هر کسب و کار و سازمانی رسید خرید کالا و خدمات یا همان فاکتور از اهمیت زیادی برخوردار است و مدیران برای حفظ شائن مجموعه تحت مدیریت خود نسبت به این موضوع حساسیت زیادی به خرج می دهند.  در این قسمت شما می توانید فاکتورهای حرفه ای و عالی بسازید.

امکانات زیر در قسمت فاکتور ها وجود دارد:

  1. فایل‌ها را پیوست کنید و مستقیماً برای مشتریان خود از طریق ایمیل این فاکتور ها را به صورت اتوماتیک با اضافه کردن PDF فاکتور ارسال کنید.
  2. مشاهده پیشنهاد در قسمت اکانت مشتری
  3. مشاهده فاکتور در قسمت اکانت مشتری
  4. امکان تنظیم فاکتورهای تکرارشونده دوره ای را دارید.
  5. می توانید پرداخت های مرتبط با فاکتور را در چند قسمت یا چند قسط ثبت کنید
  6. به مشتریان به صورت اتوماتیک در صورت عدم پرداخت در موعد مقرر اخطار ارسال کنید. این کار تاثیر بسیار خوبی در نقد شدن طلب های شما دارد تعداد تماس های مستقیم شما را کمک می کند.
  7. شما می توانید برای یک فاکتور ,وظایف و یا مسولیت های مربوط به آن را تعیین کنید تا مشخص شود در قبال پولی که از مشتری می گیرید چه کسی در سازمان یا کسب و کار شما قرار است چه کاری را در چه زمانی انجام دهد.
  8. شما می توانید برای همکاران یا مسئولین مرتبط با یک فاکتور یادآوری ارسال کنید تا موارد مهم مرتبط با همان فاکتور در تاریخ و ساعت مقرر به افراد مسئول یا کارمندان یادآوری شود. (کاربرد متفاوت با قسمت وظایف دارد).
  9. همچنین می توانید یاداشت های مرتبط با فاکتور که باید در پرونده فاکتور وجود داشته باشد را در قسمت مخصوص خود درج کنید تا در سوابق آن درج شود.
  10. وقتی فاکتور بعد از ایجاد برای مشتری به ایمیل ارسال شد , امکان ردیابی ایمیل وجود دارد که آیا مشتری ایمیل را را باز کرده و خوانده یا خیر.
  11. امکان دانلود و پرینت فایل PDF فاکتور برای شما وجود دارد.
  12. در قسمت مشتریان پنل مدیریتی مشتری بعد از ورود به حساب کاربری امکان مشاهده فاکتور را دارد.
  13. اگر فاکتوری دارید که برای مشتری های مختلف تکرار می شود برای تسهیل کار و صرفه جویی در وقت امکان کپی از یک فاکتور و تغییر مشتری وجود دارد.
  14. در صورتی مشتری قصد لغو فاکتور را دارد برای اینکه این کار طبق قواعد حسابداری انجام شود , امکان ایجاد اعلامیه بستانکار برای یک فاکتور را دارید.
  15. امکان اضافه کردن خدمات با توجه به میزان ساعت کاری یا روز کاری به فاکتور
  16. امکان اضافه کردن کالا و یا خدمات با درج مالیات های مختلف و نمایش میزان مالیات ها مختلف در فاکتور برای مشتری.
  17. امکان درج مقدار تخفیف و نمایش به مشتری
  18. در پرونده هر فاکتور (پروپزال)گزارش فعالیت مرتبط با آن فاکتور وجود دارد که نشان دهند تغییرات و کارها و سوابق این تغییرات توسط اعضا و کارکنان می باشد. در این قسمت مشخص می شود که چه کسی مسئول تغییرات مرتبط با هر فاکتور می باشد.
  19. امکان جستجوی سریع فاکتورها
  20. امکان اضافه کردن برچسب برای سرعت دهی در جستجوی دقیق

 

 

متصل شدن قسمت فاکتور ها و یکپارچه سازی با پنل های مختلف مدیریتی به صورت یکپارچه مثل:

 

تخمین ها

در پنل مدیریت جامع .  تخمین نوعی پروپزال (proposal) است که بعداز تایید توسط مشتری به فاکتور تبدیل می شود و قابلیت پرداخت را به مشتری می دهد. بعد از ایجاد تخمین در عرض چند دقیقه این نوع از پروپزال به صورت خودکار برای مشتریان قابل ارسال است و فقط کافیست که شما منتظر بمانید تا آن را بپذیرند تا در همان لحظه به فاکتور تبدیل شود و مشتری به صورت آنلاین یا آفلاین مبلغ فاکتور را پرداخت کند. مشتریان شما می‌توانند حتی بدون ورود به سیستم، تخمین را مشاهده کرده و بر اساس آن اقداماتی انجام دهند.

امکانات زیر در قسمت تخمین ها وجود دارد:

  1. فایل‌ها را پیوست کنید و از طریق ایمیل مستقیماً برای مشتریان خود این تخمین ها را به صورت اتوماتیک با اضافه کردن PDF تخمین ارسال کنید.
  2. مشاهده تخمین در قسمت اکانت مشتری
  3. امکان تنظیم تخمین های زمان دار که بعد از مدت تعیین شده پروپزال فاقد اعتبار می شود.
  4. گزارش و محاسبه نسبت میزان تخمین های (پروپزال ها) ارسال شده به آنهایی که به فاکتور تبدیل شده اند برای محاسبه و تایید موثر بودن روش مارکتینگ و یا نوع پرزنتیش در قسمت فروش یا مارکتینگ سازمان یا کسب و کار.
  5. ارسال اخطار پایان مدت تخمین به صورت اتوماتیک قبل از پایان اعتبار پروپزال و یادآوری به مشتری برای قبول پروپزال و استفاده از فرصت موجود.
  6. شما می توانید برای یک تخمین ,وظایف و یا مسولیت های مربوط به آن را تعیین کنید تا مشخص شود چه کسی در سازمان یا کسب و کار شما قرار است چه کارهایی را و در چه زمانی در قبال یه نتیجه رسیدن این پروپزال باید انجام دهد.
  7. شما می توانید برای همکاران یا مسئولین مرتبط با یک تخمین یادآوری ارسال کنید تا موارد مهم مرتبط با همان تخمین در تاریخ و ساعت مقرر به افراد مسئول یا کارمندان یادآوری شود. با به کارگیری از این آیتم و استراتژی صحیح در نوع وظایف مرتبط با پروپزال شما می توانید فروش خود را بیشتر کنید (کاربرد متفاوت با قسمت وظایف دارد).
  8. همچنین می توانید یاداشت های مرتبط با تخمین که باید در پرونده تخمین وجود داشته باشد را در قسمت مخصوص خود درج کنید تا در سوابق آن درج شود.
  9. وقتی تخمین بعد از ایجاد برای مشتری به ایمیل ارسال شد , امکان ردیابی ایمیل وجود دارد که آیا مشتری ایمیل را را باز کرده و خوانده یا خیر. این کار به شما امکان می دهد که در صورت مشاهد اینکه مشتری پروپزال شما را نخوانده , با وی تماس بگیرید و به او یادآوری کنید. این کار به فروش بیشتر شما منتج می شود.
  10. امکان دانلود و پرینت فایل PDF تخمین برای شما وجود دارد. شما می توانید فایل را از طرق مختلف برای مشتری خود ارسال کنید و یا حتی لینک پروپزال را در پیام رسان های مختلف ارسال کنید. این کار هم باعث رضایت مشتری می شود و در نهایت در فروش بیشتر تاثیر دارد.
  11. در قسمت مشتریان پنل مدیریتی مشتری بعد از ورود به حساب کاربری امکان مشاهده تخمین و پروپزال و سوابق قیمتی مربوطه را دارد.
  12. اگر تخمینی -پروپزالی دارید که برای مشتری های مختلف به صورت یکسان تکرار می شود برای تسهیل کار و صرفه جویی در وقت هنگام ارسال دسته جمعی برای تعداد کثیری از مشتریان یا سرنخ ها امکان کپی از یک تخمین و تغییر مشتری وجود دارد.
  13. امکان اضافه کردن خدمات با توجه به میزان ساعت کاری یا روز کاری به تخمین
  14. امکان اضافه کردن کالا و یا خدمات با درج مالیات های مختلف و نمایش میزان مالیات ها مختلف در تخمین برای مشتری.
  15. امکان درج مقدار تخفیف و نمایش به مشتری
  16. در پرونده هر تخمین (پروپزال)گزارش فعالیت مرتبط با آن تخمین وجود دارد که نشان دهند تغییرات و کارها و سوابق این تغییرات توسط اعضا و کارکنان می باشد. در این قسمت مشخص می شود که چه کسی مسئول تغییرات مرتبط با هر تخمین می باشد.
  • امکان جستجوی سریع تیکت های تخمین ها
  • امکان اضافه کردن برچسب برای سرعت دهی در جستجوی دقیق

 

پیشنهادات

در پنل مدیریت جامع و یکپارچه مدیر24 ,  پیشنهاد نوعی پروپزال (proposal) است که در حین پروسه گفتگو و مذاکره با مشتری امکان درج نظرات و مذاکرت را دارد و در نهایت بعد از تایید مشتری , مسئول مزاکرات می تواند به صورت دستی پیشنهاد را به فکتور تبدیل کند. به این تریتب از ایجاد فاکتور های اتوماتیک ناخواسته جلوگیری می شود و باعث ایجاد کار اضافی برای کارمندان بخش مالی نمی شود . در این قسمت شما می توانید پیشنهادهای (پروپزال های) خوب ایجاد کنید و مشتریان یا سرنخ های  خود را با یک سیستم پروپزال حرفه ای تحت تأثیر قرار دهید. شامل ویرایشگر برای نظرات- پیشنهاد برای مذاکره مجازی است. بعد از ایجاد پیشنهاد در عرض چند دقیقه این نوع از پروپزال به صورت خودکار برای مشتریان قابل ارسال است و در قسمت مربوطه امکان چانه زنی با مشتری وجود دارد و در نهایت بعد از پذیرش توسط مشتری , مسئول فروش با چند کلیک و به سرعت پیشنهاد(پروپزال) را به فاکتور تبدیل می کند که آن ها هم سریعا و خودکار به مشتری ارسال می شود و او می تواند به صورت آنلاین یا آفلاین مبلغ فاکتور را پرداخت کند. مشتریان شما می‌توانند حتی بدون ورود به سیستم، پیشنهاد را مشاهده کرده و بر اساس آن اقداماتی انجام دهند.

امکانات زیر در قسمت پیشنهادات وجود دارد:

  1. فایل‌ها را پیوست کنید و از طریق ایمیل مستقیماً برای مشتریان خود این پیشنهادات را به صورت اتوماتیک با اضافه کردن PDF پیشنهاد ارسال کنید.
  2. مشاهده پیشنهاد در قسمت اکانت مشتری
  3. داشتن قسمت اختصاصی و دادن امکان درج نظرات یا پیشنهادات به مشتری و فروشنده برای چانه زنی مجازی و ثبت آنها در سوابق پیشنهاد برای بیشتر کردن امکان فروش و همچنین آنالیز های بیشتر هنگام تعیین روش مارکتینگ موثر .
  4. امکان تنظیم پیشنهادات زمان دار که بعد از مدت تعیین شده پروپزال فاقد اعتبار می شود.
  5. گزارش و محاسبه نسبت میزان پیشنهادات (پروپزال های) ارسال شده به آنهایی که به فاکتور تبدیل شده اند برای محاسبه و تایید موثر بودن روش مارکتینگ و یا نوع پرزنتیش در قسمت فروش یا مارکتینگ سازمان یا کسب و کار.
  6. ارسال اخطار پایان مدت پیشنهاد به صورت اتوماتیک قبل از پایان اعتبار پروپزال و یادآوری به مشتری برای قبول پروپزال و استفاده از فرصت موجود.
  7. شما می توانید برای یک پیشنهاد,وظایف و یا مسولیت های مربوط به آن را تعیین کنید تا مشخص شود چه کسی در سازمان یا کسب و کار شما قرار است چه کارهایی را و در چه زمانی در قبال یه نتیجه رسیدن این پروپزال باید انجام دهد.
  8. شما می توانید برای همکاران یا مسئولین مرتبط با یک پیشنهاد ,یادآوری ارسال کنید تا موارد مهم مرتبط با همان پیشنهاد در تاریخ و ساعت مقرر به افراد مسئول یا کارمندان یادآوری شود. با به کارگیری از این آیتم و استراتژی صحیح در نوع وظایف مرتبط با پروپزال شما می توانید فروش خود را بیشتر کنید (کاربرد متفاوت با قسمت وظایف دارد).
  9. همچنین می توانید یاداشت های مرتبط با پیشنهادی که باید در پرونده پیشنهاد وجود داشته باشد را در قسمت مخصوص خود درج کنید تا در سوابق آن درج شود. این قسمت هم کمک شایانی در ثبت داده های مرتبط با هر پروپزال می کند و باعث می شود که هم دریابی کارهای مرتبط با پروپزال موفق تر عمل کنید و هم با بررسی این داده ها می توانید به الگریتم های فروش بهتری دست یابید.
  10. وقتی پیشنهاد بعد از ایجاد برای مشتری به ایمیل ارسال شد , امکان ردیابی ایمیل وجود دارد که آیا مشتری ایمیل را را باز کرده و خوانده یا خیر. این کار به شما امکان می دهد که در صورت مشاهد اینکه مشتری پروپزال شما را نخوانده , با وی تماس بگیرید و به او یادآوری کنید. این کار به فروش بیشتر شما منتج می شود.
  11. امکان دانلود و پرینت فایل PDF پیشنهاد  برای شما وجود دارد. شما می توانید فایل را از طرق مختلف برای مشتری خود ارسال کنید و یا حتی لینک پروپزال را در پیام رسان های مختلف ارسال کنید. این کار هم باعث رضایت مشتری می شود و در نهایت در فروش بیشتر تاثیر دارد.
  12. در قسمت مشتریان پنل مدیریتی مشتری بعد از ورود به حساب کاربری امکان مشاهده پیشنهاد و پروپزال و سوابق قیمتی مربوطه را دارد.
  13. اگر پیشنهادی-پروپزالی دارید که برای مشتری های مختلف به صورت یکسان تکرار می شود برای تسهیل کار و صرفه جویی در وقت هنگام ارسال دسته جمعی برای تعداد کثیری از مشتریان یا سرنخ ها امکان کپی از یک پیشنهاد و تغییر مشتری وجود دارد.
  14. امکان اضافه کردن خدمات با توجه به میزان ساعت کاری یا روز کاری به پیشنهاد
  15. امکان اضافه کردن کالا و یا خدمات با درج مالیات های مختلف و نمایش میزان مالیات ها مختلف در پیشنهاد برای مشتری.
  16. امکان درج مقدار تخفیف و نمایش به مشتری
  • در پرونده هر پیشنهاد (پروپزال)گزارش فعالیت مرتبط با آن پیشنهاد وجود دارد که نشان دهند تغییرات و کارها و سوابق این تغییرات توسط اعضا و کارکنان می باشد. در این قسمت مشخص می شود که چه کسی مسئول تغییرات مرتبط با هر پیشنهاد می باشد.
  • امکان جستجوی سریع پیشنهادات
  • امکان اضافه کردن برچسب برای سرعت دهی در جستجوی دقیق

 

 

هزینه ها

ایجاد هزینه های تکرارشونده به شما این امکان را می دهد که یک هزینه تکراری تنظیم کنید و هزینه به طور خودکار پس از دوره مشخص شده ایجاد می شود.

مدت زمان ممکن است روز، هفته، ماه یا سال باشد.

امکان تنظیم هزینه های قابل پرداخت برای مشتریان یا پروژه های خاص.

امکانات زیر در قسمت هزینه ها وجود دارد:

  1. امکان دسته بندی هزینه ها
  2. درج مالیات های مختلف برای هزینه
  3. انتخاب روش پرداخت
  4. انتخاب فروشندگان و مشتریان برای هزینه
  5. انتخاب پروژه برای هزینه
  6. قابل انتخاب بودن هزینه از نظر قابل پرداخت بودن یا نبودن
  7. پیوست فایل به هزینه
  8. درج توضیحات مربوط به هزینه

 

پرداخت ها

ثبت و دریافتی ها و  پرداخت به ارزهای مختلف در این قسمت صورت می گیرد. شما می توانید برای هر فاکتور ایجاد شده یک یا چند پرداخت ثبت کنید و PDF تولید شده به صورت خودکار برای مشتری ارسال می شود. امکان افزودن پرداخت جزئی به فاکتورها موجود است. به این معنی که یک فاکتور در چند قسط قابل پرداخت و ثبت است.

 

مدیریت سرنخ ها

به جرعت می تونان گفت که پنل مدیریت ارتباط مشتریان (CRM) مدیر24 قویترین ابزار مدیریت سرنخ در ایران است که در حال حاضر موجود می باشد. شما می توانید در این پنل سرنخ ها را در یک مکان پیگیری و به صورت متمرکز پیگیری کنید و به راحتی پیشرفت آنها در روند از پیش طرای شده مارکتینگ خود را برای تبدیل شدن به مشتری را دنبال کنید.

سرنخ ها یا مشتریان بالقوه بخش مهمی برای هر شرکتی هستند. همه شرکت ها و کسب و کار ها فارق از زمینه فعالیت شان هر روز تلاش می کند تا سرنخ های جدید به دست آورد. شاید در کسب کار برای شما هم این مورد پیش آمده باشد که برای برخی از سرنخ ها به صورت ناخوشایندی اتفاق می افتد و بعد از تماس و درخواست خدماتی که شما ارائه می دهید ,گاهی اوقات درخواست وی فراموش می شود. با پنل مدیریت ارتباط با مشتریان مدیر24 هرگز مشتریان بالقوه خود را فراموش نخواهید کرد و می توانید همه آنها را در یک مکان مدیریت کنید. سرنخ ها را در یک مکان پیگیری کنید و به راحتی پیشرفت آنها را دنبال کنید.

امکان وارد کردن خودکار سرنخ ها از ایمیل، اضافه کردن یادداشت ها، ایجاد پیشنهادات، پیوست کردن فایل ها قسمتی از ابزارهای شما در این قسمت می باشد. همچنین این پنل این امکان را برای شما فراهم می کند که سرنخ های خود را به صورت مرحله ای (Kan Ban) سازماندهی کنید(می تواند مراحل مختلف الگریتم فروش یا بازاریابی باشد) و مراحل را به راحتی با کشیدن و رها کردن تغییر دهید. به پشتیبانی قسمت مدیرت سرنخ ها شما همواره می توانید با طراحی الگریتم های فروش و بازاریابی مخصوص کسب و کار خود و اطمینان از توانایی پیاده سازی , تحلیل و ارتقای فروش دست برتر را در مقایسه با رقبای خود در بازار داشته باشید.

امکانات زیر در قسمت سرنخ ها وجود دارد:

  1. وارد کردن سرنخ توسط به صورت خودکار توسط ایمیل
  2. امکان فیلترینگ بر اساس کارمندانی که سرنخ به آنها اختصاص داده شده اند , نوع سرنخ , منبع سرنخ , وضعیت سرنخ
  3. مرتب سازی در جدول (sorting) بر اساس فیلد های موجود یا فیلد های اضافی
  4. ذخیره اطلاعت سرنخ ها در فایل اکسل PDF – CSV
  5. پرینت اطلاعات سرنخ ها مستقیما از روی پنل
  6. وارد کردن سرنخ به صورت عمده توسط فایل
  7. امکان اضافه کردن فیلد های اضافی و سفارشی به صورت عمده
  8. داشتن پروفایل متمرکز برای هر سرنخ
  9. امکان ایجاد و ارسال پیشنهاد (پروپزال) به سرنخ
  10. امکان پیوست فایل مرتبط با سرنخ در پروفایل متمرکز سرنخ
  11. شما می توانید برای یک سرنخ ,وظایف و یا مسولیت های مربوط به آن را تعیین کنید و به کارمندان اختصاص دهید تا مشخص شود چه کسی در سازمان یا کسب و کار شما قرار است چه کارهایی را (برای اجرای الگوریتم فروش , مارکتینگ و ….)و در چه زمانی در قبال یه نتیجه رسیدن و تبدیل این سرنخ به مشتری انجام.
  12. شما می توانید برای همکاران یا مسئولین مرتبط با یک سرنخ یادآوری ارسال کنید تا موارد مهم مرتبط با همان سرنخ در تاریخ و ساعت مقرر به افراد مسئول یا کارمندان یادآوری شود. با به کارگیری از این آیتم و استراتژی صحیح مرتبط با سرنخ شما می توانید فروش خود را بیشتر کنید (کاربرد متفاوت با قسمت وظایف دارد).
  13. همچنین می توانید یاداشت های مرتبط با سرنخ که باید در پرونده متمرکز سرنخ وجود داشته باشد را در قسمت مخصوص خود درج کنید تا در سوابق آن درج شود.
  14. در قسمت پروفایل متمرکز هر سرنخ گزارش فعالیت مرتبط با آن سرنخ وجود دارد که نشان دهند تغییرات و کارها و سوابق این تغییرات توسط اعضا و کارکنان می باشد. در این قسمت مشخص می شود که چه کسی مسئول تغییرات مرتبط با هر سرنخ می باشد. همچنین می توان به صورت دستی تغییرات جدید را به این گزارش افزود.
  15. امکان جستجوی سریع سرنخ ها
  16. امکان اضافه کردن برچسب برای سرعت دهی در جستجوی دقیق

 

وب فرم ها به سرنخ

یکی از ویژگی ها متمایز پنل ارتباط با مشتری مدیر24 این است که به شما امکان این را می دهد که به صورت نامحدود فرم های وب به سرنخ ایجاد کنید و در سایت ها یا شبکه های اجتماعی خود برای اجرای الگریتم های مختلف و متفاوت بازار یابی و فروش مورد استفاده قرار دهید.در اینجا شما این امکان را دارید که یک فرم وب بر اساس فیلدهای سرنخ و فیلدهای سفارشی بسازید تا آن را در وب سایت، لندینگ پیج , شبکه های اجتماعی و غیره به عنوان یک < i frame > قرار دهید.

سپس بازدیدکنندگان می‌توانند نام، آدرس ایمیل، فایل های قابل آپلود  و سایر اطلاعات اولیه خود را وارد کنند تا مستقیماً در CRM یک سرنخ ایجاد شود و گروه فروش و بازاریابی با پالایش این اطلاعات و تماس به بوقع و مناسب آنها را تبدیل به مشتری نمایند.

امکانات زیر در قسمت وب فرم ها به سرنخ وجود دارد:

  1. ایجاد فرم نامحدود
  2. امکان اضافه کردن و استفاده از Google Recaptcha برای جلوگیری از اسپم و ویروس
  3. در صورت تمایل امکان استفاده از زبان انگلیسی و فارسی برای فرم
  4. ایجاد فرم های کاملا سفارشی سازی شده
  5. نمایش پیام بعد از تکمیل و ارسال فرم توسط مخاطب
  6. امکان تعیین منبع سرنخ , وضعیت سرنخ و کارمند اختصاص داده شده برای کار روی سرنخ
  7. امکان ارسال اعلان به کارمند یا کارمندان مرتبط با فرم و سرنخ ایجاد شده
  8. استفاده از محیط فرم ساز بسیار راحت و بدونه نیاز به کدنویسی
  9. امکان اضافه کردن فیلدهای استاندارد سرنخ یا اضافه کردن فیلد های اضافی و سفارشی سازی شده برای گرفتن اطلاعات بیشتر و مناسب با کسب و کار
  10. امکان جلوگیری از ایجاد سرنخ تکراری اگر یک فرد فرم را چند بار پر کرد
  11. امکان استفاده از لینک فرم برای ارسال از طریق شبکه ها اجتمایی یا استفاده از < i frame > برای سایت
  12. امکان جستجوی سریع فرم ها

 

 

سیستم پشتیبانی

در پنل مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) مدیر24 یک سیستم پشتیبانی عالی وجود دارد که به شما کمک می‌کند مشکلات مشتریان را با قابلیت باز کردن خودکار تیکت پشتیبانی از ایمیل یا فرم وب ، درج لینک از پایگاه دانش، افزودن پاسخ‌های از پیش تعریف‌شده، پیگیری و حل کنید. این ابزار تمام نیاز شما به یک سیستم تمام عیار و حرفه ای برای ایجاد رضایتمندی در مشتریان و سرنخ ها را فراهم می نماید. این سیستم بهترین ابزار سیستم تیکتینگ پشتیبانی به زبان فارسی است که تا کنون ارائه شده.

امکانات زیر در قسمت سیستم پشتیبانی وجود دارد:

  1. پروفایل اختصاصی برای تیکت پشتیبانی
  2. ورودی تیکت پشتیبانی از طریق ایمیل و وب فرم
  3. فرم تیکت پشتیبانی قابل استفاده از طریق لینک یا < i frame >
  4. فرم استاندارد دارای فیلدهای موضوع , اسم , ایمیل, بخش , اولویت , خدمات , پیام و امکان پیوست فایل
  5. دریافت اعلان درصورت ایجاد تیکت پشتیبانی توسط مشتری
  6. ایجاد جواب های آماده برای سوالات رایج
  7. درج لینک از پایگاه داده برای راهنمایی ها یا مقالات از پیش نوشته شده در مورد سولات یا مشکلات
  8. تبدیل تیکت پشتیبانی به یک وظیفه برای یکی از اعضا یا کارکنان برای انجام کاری یا پیگیری مشکلات
  9. اضافه کردن یاداشت اختصاصی در پروفایل اختصاصی هر تیکت پشتیبانی و درج آن در سوابق همان تیکت
  10. شما می توانید برای همکاران یا مسئولین مرتبط با یک تیکت پشتیبانی یادآور ایجاد و ارسال کنید تا موارد مهم مرتبط با همان تیکت پشتیبانی در تاریخ و ساعت مقرر به افراد مسئول یا کارمندان یادآوری شود. با به کارگیری از این آیتم و استراتژی صحیح مرتبط با تیکت پشتیبانی شما می توانید رضایت بیشتر مشتری در پیگیری و حل مشکلات به صورت سیستمی بدست آورید و فرصت فروش چندگانه به یک مشتری را برای خود مهیا کنید
  11. خلاصه وضعیت تیکت های پشتیبانی
  12. امکان فیلتر کردن تیکت های پشتیبانی بر اساس وضعیت و شخص اختصاص داده شد و مسئول
  13. امکان ایجاد تیکت پشتیبانی به صورت دستی توسط کارمنده (برای پشتیبانی تلفنی یا حضوری مناسب است)
  14. امکان پیگیری و سوال و جواب بیشتر مشتری در مورد تیکت پشتیبانی ایجاد شده توسط وی از طریق پنل و رابط مشتریان و اکانت اختصاصی وی
  15. امکان جستجوی سریع تیکت های پشتیبانی
  16. امکان اضافه کردن برچسب برای سرعت دهی در جستجوی دقیق

 

تقویم رویدادها

اگر شما تمایل داشته باشید که سازمان و کسب و کاری منظم و مرتب داشته باشید مدیریت زمان و و رویدادها اولویت اول شما خواهد بود. در تقویم پنل مدیرت ارتباط با مشتری مدیر24  شما از تمام رویدادهای شرکت , سازمان یا کسب و کار خود در مورد پرداخت های فاکتورهای آتی، انقضای قراردادها، انقضای تخمین ها، تاریخ پایان وظایف، یادآوری ها دید واضحی داشته باشید. هم چنین این پنل به بسیاری از افزونه ها و پنل های مدیریتی دیگر ما تحت یک سیستم یکپارچه متصل می شود و رویداد های دیگر موجود در این ابزارها را نیز نمایش می دهد . به عنوان مثال با اضافه کردن پنل وقت ملاقات ها و وجلسات مدیر24 شما می توانید قرارها ملاقات یا جلسات خود را نیز در این تقویم مشاهده کنید. یا برنامه زمانبندی مصاحبات را در پورتال استخدامات در تقویم قابل مشاهده است.

زیبایی کار در این است که هر یک از اعضا یا کارمندان بسته به دسترسی داده شده به وی می تواند رویدادهای موجود را در تقویم مشهاهده نماید. به عبارت دیگر رویدادهای مرتبط با وی به وی نمایش داده می شود.

با تقویم شما هرگز چیزی را از دست نخواهید داد!

 

فیلدهای اضافی و سفارشی

می توانید فیلدهای سفارشی را برای فاکتورها، پرداخت ها، تخمین ها یا پیشنهادات , تیکت پشتیبانی , پروژه ها , سفارش خرید , وقت ملاقات و جلسات , انبار ….. برای وردی اطلاعات بیشتر اضافه و تنظیم کنید و در خروجی فایل های PDF یا اکسل داشته باشید. متناسب با کسب و کار خود دسته بندی و تنظیم کنید. امکان نمایش در پورتال یا جدول مشتری. توسط این ابزار امکان اضافه کرد فیلدهای اضافی و سفارشی به صورت نامحدود وجود دارد و این خود به تنهایی این امکان را به هر کسب و کار و سازمانی می دهد که پنل جامع مدیریت پیشرفته مدیر24 را به راحتی با فرآینده های داخلی , الگریتیم های بازاریابی و مارکتینگ و یا جمع آوری اطلاعات در هریک از قسمت ها منطبق کند و از توانایی های این ابزار مدیریتی یکپارچه و پیشرفته به صورت حداکثری استفاده نماید.

 

وظایف

اگر بخواهیم توصیف صریحی پنل یکپارچه مدیریتی مدیر24 داشته باشیم می توان گفت که این پنل پیشرفته یک ابزار حرفه ای وظیفه محور می باشد که در بسیاری از افزونه ها و پنل های کمکی آن وظیفه محوی اصل اساسی عمل کرد این ابزارها است. قسمت وظایف که قلب سیستم است در پنل مدیریت ارتباط با مشتری مدیر24 گنجانده شده و مابقی پنل ها و افزونه ها از این قسمت برای اجرای فرآیند ها استفاده می کنند.

می توان گفت برعکس بسیاری از پنل های مدیرتی موجود در بازار با محدودیت ها زیاد در انجام فرآیند های سازمانی و یا کسب کارهای متفاوت , وظیفه محوری به پنل مدیریت یکپارچه مدیر24 این امکان را می دهد که هر فرآیندی را به صورت حرفه ای و سیستم با الگریتم از پیش تعیین شده تبدیل کند و نیاز یک سازمان و کسب و کار را در ایجاد نظم مثال زدنی , بهره وری  , سرعت در کار , تقسیم وظایف , افزایش درآمد و جلب رضایت مشتری تامین نماید. شما در ابزار می توانید وظایف را به چندین کارمند اختصاص دهید، یا دنبال کننده برای وظایف تعیین و اضافه کنید و فایل ها را پیوست کنید. اجازه دهید کارکنان خود در مورد وظایف نظر دهند و یا فایل ها را آپلود کنند. وظایف می توانند عمدتاً به همه ویژگی ها , افزونه ها و پنل های دیگر مهم تحت یک سیستم یکپارچه مرتبط باشند.

امکانات زیر در قسمت وظایف وجود دارد:

  1. نمایش وظایف به صورت لیستی یا مرحله ای (Kan Ban)
  2. نمایش خلاصه وضعیت وظایف
  3. فیلتر وظایف بر اساس زمان , شخص مسئول , وضعیت , وظایف قابل پرداخت , صورت حساب شده یا نشده
  4. امکان مرتب سازی وظایف بر اساس فیلد های موجود در جدول وظایف
  5. امکان اضافه کردن فیلدهای اضافی و سفارشی برای ورودی اطلاعات مناسب با سازمان و کسب و کار
  6. امکان انتخاب وظایف به عنوان وظایف عمومی
  7. امکان انتخاب وظایف به عنوان وظایف قابل پرداخت
  8. امکان تعیین نرخ ساعتی وظایف
  9. امکان تعیین تاریخ شروع و سررسید وظایف
  10. امکان تعیین اولویت وظایف
  11. ایجاد وظایف تکرارشونده در روز , هفته , ماه  , سال و یا زمان دلخواه
  12. بسته به پنل های فعال و خریداری شده امکان مرتبط ساختن وظایف به فاکتور , پیشنهاد , تخمین , پروژه , مشتری , قرارداد , تیکت پشتیبانی , هزینه , سرنخ …. وجود دارد
  13. امکان درج الگوی چک لیست برای سرعت دهی در ایجاد وظایف مشابه
  14. اضافه کردن برچسب به وظایف برای سرعت دهی در جستجوی دقیق
  15. نمایش زمان فعالیت هر کارمند در وظیفه
  16. نمایش زمان کلی فعالیت کارمندان مرتبط با وظیفه
  17. نمایش آمار و چارت فعالیت زمانی کارمندان مرتبط با وظیفه
  18. نمایش برگه ثبت زمان کاری و فعالیت در وظیفه
  19. امکان درج دستی و خودکار زمان در برگه ثبت زمان کاری و فعالیت در وظیفه
  20. دارا بودن دکمه شروع و پایان تایمر برای کارمندان مرتبط با وظیفه
  21. محاسبه مبلغ قابل پرداخت وظیفه به صورت خودکار با توجه به نرخ از قبل تعیین شده و زمان کلی وظیفه
  22. شما می توانید برای همکاران یا مسئولین مرتبط با وظیفه یادآوری ارسال کنید تا موارد مهم مرتبط با همان وظیفه در تاریخ و ساعت مقرر به افراد مسئول یا کارمندان یادآوری شود. با به کارگیری از این آیتم و استراتژی صحیح مرتبط با وظیفه شما می توانید از انجام به موقع وظیفه اطمینان حاصل کنید.
  23. درج مورد چک لیست مرتبط با هر وظیفه و امکان تخصیص هر مورد از چک لیست به افراد مرتبط به وظیفه
  24. هر وظیفه می تواند داری فرد تخصیص داده شده و دنبال کننده باشد.
  25. برای سرعت در کار امکان کپی وظایف مشابه وجود دارد
  26. درج وظایف در تقویم
  27. ذخیره لیست وظایف به صورت فایل اکسل , PDF , CSV
  28. جستجوی سریع وظایف

 

مقاله نویسی

در این قسمت شما می توانید همانند یک سایت و یا وبلاگ مقالات مبتنی بر اطلاعات سازمان و یا کسب و کار خود ایجاد کنید و آنها را در گروهای مختلف سازماندهی کنید تا مشتریان سریع تر بهتر و راحت مقالات و اطلاعات را پیدا کنند. از مقالات قسمت پایگاه دانش می توانید در جواب دادن به سوالات و یا رفع اشکالات مشتریان و هنگام جواب به تیکت پشتبانی استفاده کنید.

در این قسمت شما می توانید به مشتریان خود کمک کنید و اعتماد ایجاد کنید. فراموش نکنید که اعتماد بیشتر منجر به فروش بیشتری می شود.

امکانات زیر در قسمت پایگاه دانش وجود دارد:

  1. ایجاد مقالات به صورت نامحدود
  2. امکان جستجوی مقالات
  3. ویرایشگر حرفه ای برای ایجاد مقالات همراه با اضافه کرد تصاویر , ویدیو , کدهای مختلف , جدول و لینک
  4. ویرایشگر با قابلیت تغییر فونت و اندازه و راعایت المان های سئو
  5. امکان ایجاد مقالات برای کارکنان یا مشتریان
  6. امکان ایجاد گروه های مختلف و گروه بندی مقالات
  7. امکان تغییر در لینک مقاله به صورت سفارشی سازی شده

قراردادها

فارق از این که کسب و کار یا سازمان شما به چه کاری مشغول است نیاز شما به قرارداد و ثبت آن در سیستم های مدیریتی انکار ناپذیر است. پنل مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مدیر24 از کسب کار شما با ویژگی درج سیستمی قراردادها پشتیبانی می کند. با توجه به یکپارچه بودن این سیستم مدیریتی , در این سیستم با وجود یک پروفایل متمرکز برای هر قرارداد امکانی برای شما فراهم می شود که قراردادهای خود را با ابعاد مختلف مالی و اجرایی تحت کنترل داشته باشید و وظایف و مسئولیت های ایجاد شده بعد از انعقاد قرارداد را به راحتی در یک پنل جامع و یکپارچه مدیریتی تحت نظر داشته باشید. قبل از انقضای قرارداد اخطار دریافت کنید تا مشتری را نسبت به تمدید قرارداد تشویق کنید

همچنین می توانید به راحتی PDF قرارداد را ایجاد کنید و قرارداد را مستقیماً به ایمیل مشتری ارسال کنید.

امکانات زیر در قسمت قراردادها وجود دارد:

  1. مرتبط کردن قرارداد با یک مشتری
  2. مشاهده قرارداد در قسمت اکانت مشتری
  3. امکان مرتبط کردن قرارداد با یک پروژه
  4. مخفی کردن قرارداد در اکانت و قسمت مشتری و حذف قرارداد از آمار مالی و سایر آمارها
  5. درج مبلغ قرارداد
  6. امکان درج نوع قرار داد از پیش تعیین شده
  7. درج تاریخ شروع و پایان قرارداد
  8. امکان پرین و ذخیره قرارداد به صورت فایل PDF
  9. ارسال قرارداد به ایمیل مشتری به صورت سیستمی و فقط با یک کلیک
  10. امضای قرارداد به صورت الکترونیک
  11. کپی قرارداد و ایجاد قرارداد جدید از قرارداد قبلی با یک کلیک برای صرفه جویی از وقت
  12. ایجاد الگوهای مختلف قرارداد برای سرعت دهی در کار تنظیم قرارداد
  13. بارگذاری و پیوست فایل به یک قرارداد
  14. امکان درج نظرات به قرارداد و ثبت در سوابق قرارداد
  15. امکان تمدید قرارداد فقط با یک کلیک
  16. ایجاد وظایف برای قرارداد برای تعیین مسئولیت ها و کارهایی که ایجاد و امضای یک قرارداد برای کسب و کار و سازمان به وجود می آورد
  17. امکان اضافه کردن یادداشت ها به قرارداد و درج در سوابق
  18. امکان رصد تعهدات مالی قرارداد با استفاده از پنل مالی و حساب داری مدیر24
  19. امکان ایجاد فیلدهای اضافی و سفارشی برای قراردادها
  20. جستجوی سریع قراردادها

 

گزارش ها

یک از مزیت های پنل مدیریت ارتباط با مشتری مدیر24 امکان تولید گزارش در قسمت های مختلف می باشد و این امر دید واضحی از همه چیز را برای شما فارهم می کند. شما می توانید درآمدها در مقابل هزینه ها و تبدیل های سرنخ ها به مشتریان را رصد کنید تا از یک سو سود شما از کاری که انجام می دهید به دست آید و هم الگریتم فروش شما مورد ارزیابی قرار گیرد و شما را قادر به انتخاب بهترین روش فروش برای رسیدن به بیشترین سود کند.

همچنین می توانید گزارش مقالات خود را مشاهده کنید .

امکانات زیر در قسمت گزارشات وجود دارد:

  1. گزارش فاکتورها با توجه به وضعیت فاکتور و فروشنده
  2. گزارش دريافت پرداخت ها
  3. گزارش اعلامیه های بستانکاری
  4. گزارش پیشنهادها با توجه به وضعیت پیشنهاد و فروشنده
  5. گزارش تخمین ها با توجه به وضعیت تخمین و فروشنده
  6. گزارش مشتريان
  7. گزارش کالاها یا خدمات
  8. امکان گزارشات مبتنی بر نمودار
  9. گزارش مجموع درآمد
  10. ارائه گزارش با توجه به روش هاي پرداخت (تراکنش ها)
  11. ارائه گزارش با توجه به مقدار کل با گروه هاي مشتريان
  12. ارائه گزارش با توجه به دوره های زمانی مختلف
  13. ذخیره گزارش در فایل اکسل PDF یا CSV
  14. ارائه گزارش هزینه ها
  15. ارائه گزارش هزينه ها درمقايسه با فاکتور ها
  16. ارائه گزارشات تعداد سرنخ ها و تبدیل سرنخ به مشتری و سرنخ های از دست رفته
  17. گزارشات مربوط به مرور جداول زمانی و جدول ثبت ساعت کار برای همه کارکنان
  18. فیلتر گزارش برگه ثبت ساعت کاری با توجه به نوع پروژه , مشتری , کارمندان و تاریخ یا گروه بندی های وظایف

قسمت گزارشات مالی پنل مدیریت یکپارچه مالی و حسابداری جدای از این گذارشات می باشد

توجه داشته باشید که اکثر پنل های مدیریت یکپارچه مدیر24 دارای گزارشات جدا از هم می باشند که با فعال شدن پنل مربوطه قابل استفاده می باشند .

 

ردیابی اهداف

یکی از ویژگی های خاص پنل مدیریت ارتباط با مشتری مدیر24 امکان تعریف و زیرنظر گرفتن هدف گذاری برای فروش و بازاریابی می باشد. با استفاده از این ابزار شما می توانید از ویژگی ردیابی اهداف برای تلاش در جهت رسیدن به اهداف فروش استفاده کنید. همچنین امکان اطلاع رسانی به کارکنان مشخص یا مرتبط در مورد شکست یا موفقیت در رسیدن به اهداف وجود دارد.

این ابزار نسخه ابتدایی از پنل اهداف و نتایج کلیدی سازمانی پیشرفته مدیر24 می باشد . و در صورتی که سازمان شما نیاز به یک ابزار بسیار پیشرفت برای تعیین و زیرنظر گرفتن اهدف و نتایج دارد این پنل بهترین گزینه می باشد.

این ابزار بسیار حرفه ای به سازمان و کسب و کار شما کمک می کند تا با زیر نظر گرفتن المان های مختلف کار خود امکان سنجش الگریتم های فروش و مقایسه استفاده از الگو ها و روشهای مختلف بازاریابی و فروش و تاثیر آن بر درآمد شما ردیابی , تحلیل و سنجش شود و به شما در انتخاب بهترین روش برای حصول به درآمد بیشتر کمک می کند.

همچنین امکان سنجش بخش فروش یا بازاریابی و یا تعیین میزان بهره وری و KPI کارمندان خود را خواهید داشت.

امکانات زیر در قسمت ردیابی اهداف وجود دارد:

  1. تخصیص کارمندان برای اهداف مورد نظر
  2. تعریف و ایجاد اهداف نامحدود
  3. امکان تعریف تاریخ شروع و پایان محاسبه و زیرنظر گرفتن هدف
  4. تعیین دستاورد در صورت رسیدن به یک عدد خاص
  5. امکان ارسال اعلان زمانی که به هدف دست پیدا کردیم
  6. امکان ارسال اعلان زمانی که به هدف نرسیدیم
  7. اضافه کردن هدف و پروگرس به داشبورد
  8. تعریف انواع اهداف زیر:
    • رسیدن به در آمد کل
    • مبلغ کل فاکتور شده
    • تبدیل مقدار مشخص سرنخ به مشتری
    • افزایش تعداد مشتری به استثنای تبدیل سرنخ
    • افزایش تعداد مشتری با احتساب تبدیل سرنخ
    • ایجاد قراردادها بر اساس نوع از تاریخ اضافه شدن به پایگاه داده
    • ایجاد قراردادها بر اساس نوع از تاریخ شروع قرارداد
    • تبدیل مقدار مشخص از تخمین به فاکتور

 

لیست کارهای شخصی

همانگونه که تا الان متوجه شدید رسالت اصلی پنل یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتریان مدیر24 نظم و سازمان دهی در همه ابعاد وجودی یک سازمان و کسب و کار است . شاید شما هم در محل کار خود اینگونه باشید و با نوشتن یادداشت های کوچک و چسباندنشان به مانیتور , میز کاری یا دیوار روبروی خود سعی در به یاد آوردن کار های با اهمیت خود داشته باشید که بعضا با زیاد شدن یادداشت های چسبیده شده به اطراف شما هم زیبایی ظاهری دفتر کار شما با این کاغذ ها رنگ وارنگ کم می شود و هم هر شخصی با نزدیک شدن به میز شما می تواند این مطالب را بخواند!

یک از ابزارهای به ظاهر ساده ولی بسیار کاربردی این پنل مدیریتی , کمک به کارمندان در راستای انضباط شخصی می باشد . هر یک از کارکنان برای افزایش بهره وری، نظم و صفحه شخصی خود را برای انجام امور دارد. در این قسمت شخص می تواند به راحتی لیستی کارهایی شخصی و یا سازمانی خود ایجاد کند تا هیچ وقت از انجام کاری غافل نشود ! شما حتی می توانید لیست از کارهای بسیار شخص و غیر کاری را در آن ذخیره کنید و مطمعن باشید که هیچ کس به این اطلاعات دسترسی ندارد. حتی ادمین هم این اطلاعات را نمی تواند ببیند و شما حریم خصوصی خود را در این محیط دارید.

به راحتی وضعیت انجام کار را با کشیدن و رها کردن تغییر دهید یا با تیک گذاشتن بر روی کارهای انجام شده وضعیت آنها به انجام شده تغییر دهید.

این ابزار یک نسخه حرفه ای تر هم دارد که تحت عنوان پنل مدیریت انجام کارهای شخصی پیشرفته ارائه می شود و قابل افزود به پنل یکپارچه مدیریت پیشرفته مدیر24 می باشد.

 

پنل  و پورتال مشتریان

پنل و پورتال مشتری به طور کامل از قسمت پنل مدیریت جدا شده است.

هر مشتری پورتال مخصوص به خود را دارد که در آن می تواند تمام داده های مالی شرکت مرتبط با خود را پیگیری کند. بسته به تعیین دسترسی شما برای مشتریان مشتریان می توانند داده های مختلفی را در پرتال خود مشاهده کنند مثل: فاکتورها , پیشنهادها , تخمین ها , هزینه ها , پرداخت ها  , وظایف مرتبط با خود , پروژه ها , قراردادها , تیکت پشتیبانی , فایل ها , یادآوری ها و بسیاری موارد دیگر.

این امکانات به مشتری شما این امکان را می دهد که تمام مناسبات خود با شما را زیر نظر بگیرد و همواره به این اطلاعات دسترسی داشته باشد. این که مشتری بتواند از طریق دسترسی به پروفایل خود در مورد خرید کالا یا خدمات یا هر مورد دیگر تیکت پشتیبانی باز کند و جواب را در کمترین زمان ممکنه دریافت کند همواره باعث رضایت و اعتماد او می شود و به خرید بیشتر منجر می شود.

اگر سازمان یا کسب و کار شما با کارفرمایان بزرگ کار می کند هم وضع به همین منوال است . تصور کنید اینکه شما بتوانید کارفرمایی راضی و خوشحال داشته باشید که کار با شما را به هر شرکت دیگر ترجیح می دهد . شما می توانید با داشتن ابزار مناسب مدیریتی برای انجام پروژهای مختلف و دادن اطلاعات دلخواه به کارفرمای خود در هر لحظه و به صورت آنلاین دقدقه گزارش های بی پایان درخواستی از طرف کارفرما را کم کنید و وقت و انرژی خود را صرف کارهای مهمتر کنید. کارفرمای شما می تواند از جزئیاتی که شما دسترسی اش را به او داده اید در مورد پروژه خود به صورت لحظه ای مطلع شود و شما را کمتر درگیر گزارش های غیر سیستمی کند. به خاطر بهره وری و شفافیت بالا این کار در کشور های پیشرفته تبدیل به ترند(trend) و ارزش در اجرای پروژه های بزرگ و کوچک شده و همواره باعث صرفه جویی های عظیم در اجرای پروژها می شود.

 

مشتریان

قسمت مشتریانِ پنل مدیریت ارتباط با مشتریان مدیر24 را به طور قطع می توان یکی از نقاط قوت آن نام برد. در این قسمت شما می توانید تمام ابعاد ارتباطی مورد تصور با یک مشتری را در پروفایل مشتری مشاهده کنید. پروفایل متمرکز و یکپارچه مشتری این امکان را به شما می دهد که مشتریان و مخاطبین خود را به راحتی مدیریت کنید، چندین مخاطب برای مشتریان خود ایجاد کنید و مجوزهای مناسب را تنظیم کنید. بخش مشتریان به طور کامل از بخش مدیریت جدا شده است. هر مشتری پورتال مخصوص به خود را دارند که تمام داده های مالی بین شما و مشتری در نمایی واضح قابل دسترسی می باشد. دراین این پروفایل پیشرفته مشتریان از مخاطبین و افراد جدا شده اند که این خود از نقاط قوت این بخش می باشد .

هر مشتری (حقیقی یا حقوقی) می تواند اطلاعات شماره تماس چند فرد را در خود داشته باشد . مثلا فرض کنید که مشتری شما شرکت الف می باشد و در شرکت الف افراد مختلفی کار می کنند که مخاطبین شما در جهت فروش محصولات و یا خدمات شما می باشند . این مخاطبین می توانند مناسب مختلفی داشته باشند و تصمیم گیرنده یا تاثیر گذار در خرید ها می باشند. پس شما نیاز دارید اطلاعات این افراد را از یک سو به صورت مجزا ذخیره کنید و از طرف دیگر تحت عنوان یک شرکت با مناسب مختلف . در پورتال مشتریان که به این بخش متصل است ,شما می توانید به هر مخاطب – فرد در شرکت امکان دسترسی مجزا به اطلاعات را بدهید. مثلا یک مشتری (شرکت) که دارای مدیر مالی – منشی – مدیر عاملی هست که شما اطلاعاتشان را در بخش مخاطبین شرکت ثبت کردید. منشی می تواند اجازه دسترسی به بخش مالی را نداشته باشد ولی دو مدیر دیگر می توانند همه اجازه ها برای دیدن اطلاعات را داشته باشند.  در این ابزار مدیریتی پیشرفته اجازه ها به صورت بسیار وسیع و قابل انعطافی برای بیشتر کردن امنیت اطلاعات خصوصی سازی شده است . هر فرد در شرکت های مشتری شما دارای رمز عبور مخصوص به خود است و موقعیت شغلی مشخص و ثبت شده خود را دارد.

همچنین بعضی از پنل های دیگر در پنل یکپارچه مدیریت پیشرفته مدیر24 اطلاعات خود را یا از این قسمت دریافت می کنند یا به این قسمت اطلاعات اضافی ارائه می دهند. مثل پنل مدیریت یکپارچه حسابداری و مالی مدیر24

امکانات زیر در قسمت مشتریان وجود دارد:

  1. امکان فیلتر کردن مشتریان براساس : گروه مشتری ,وضعیت فاکتور , وضعیت تخمین , وضعیت پیشنهاد , وضعیت پروژه , انواع قرارداد , فرد مسئول
  2. ذخیره لیست مشتریان و اطلاعات مشتریان در قسمت های مختلف در فایل اکسل , pdf ,csv و یا پرینت لیست
  3. با اضافه کردن پنل جامع مدیریت خرید تب مرتبط با سفارشات خرید اضافه می شود
  4. با اضافه کردن پنل جامع مدیریت خرید تب مرتبط با صورت حساب حمل و نقل اضافه می شود
  5. واردکردن اطلاعات مشتری به صورت عمده توسط فایل
  6. داشتن دو بخش مشتری و مخاصب برای دریافتو ذخیره اطلاعات
  7. امکان ایجاد فیلدهای اضافی و سفارشی سازی شده برای مشتریان
  8. ایجاد گروهی مختلف مشتریان
  9. اضافه کردن مشتریان و مخاصبین به صورت نامحدود
  10. انتخاب یک مخاطب اصلی برای هر مشتری (شرکت)
  11. برای کسانی که مشتریان خارجی دارند , امکان انتخاب زبان انگلیسی به عنوان زبان مشتری
  12. انتخاب فرد یا افراد مسئول در کسب کار خود برای هر مشتری
  13. اگر مشتری از سرنخ تبدیل به مشتری شده باشد , لینک شدن داده های سرنخ و مشتری
  14. امکان اضافه کردن مخاطبین مختلف برای هر مشتری(شرکت) به صورت نامحدود
  15. پروفایل مشتری داری قسمت یادادشت ها می باشد که به شما امکان ذخیره سازی داده ها و متن گفتگوها و یا خلاصه ای از کار های انجام شده را می دهد که در ثوابق وی ثبت می شود.
  16. دارای تب مجزا برای صورت حساب مالی مشتری با مکان فیلتر کردن زمان ذخیره , پرینت یا ایمیل اطلاعات
  17. تب مخصوص فاکتور های هر مشتری با قابلیت ایجاد فاکتور جدید یا نمایش فاکتور های قدیمی
  18. نمایش خلاصه ای از ارقام فاکتور ها , فاکتور های پرداخت شده , پرداخت نشده , فاکتور های تاریخ گذشته
  19. فشرده سازی و دانلود فاکتور ها , پرداخت ها , اعلامیه بستانکار , تخمین های
  20. تب مخصوص هزینه ها با امکان ایجاد هزینه جدید برای مشتری و نمایش هزینه های قبلی
  21. تب مخصوص پیشنهادات با امکان ایجاد پیشنهاد جدید برای مشتری و نمایش پیشنهادات قبلی
  22. تب مخصوص اعلامیه های بستانکار با امکان ایجاد اعلامیه های بستانکار جدید برای مشتری و نمایش اعلامیه های بستانکار قبلی
  23. تب مخصوص تخمین ها با امکان ایجاد تخمین جدید برای مشتری و نمایش تخمین های قبلی
  24. تب مخصوص اشتراک ها با امکان ایجاد اشتراک جدید برای مشتری و نمایش اشتراک های قبلی
  25. تب مخصوص پرداخت ها با امکان نمایش پرداخت های قبلی
  26. تب مخصوص قرارداد ها با امکان ایجاد قرار جدید برای مشتری و نمایش قرارداد های قبلی
  27. تب مخصوص پروژه ها با امکان ایجاد پروژه جدید برای مشتری و نمایش پروژه های قبلی
  28. تب مخصوص وظایف با امکان ایجاد وظیفه جدید برای مشتری و نمایش وظایف قبلی . شما می توانید در این قسمت وظایف مربوط به مشتری را بر اساس پروژه ها , فاکتور ها , تخمين ها , قراردادها , بلیط های پشتیبانی , هزينه ها و پيشنهادات طبقه بندی کنید یا بر اساس وضعیت های مختلف وظیفه برای نمایش فیلتر کنید
  29. تب مخصوص تیکت های پشتیبانی با امکان ایجاد تیکت پشتیبانی جدید برای مشتری و نمایش تیکت های پشتیبانی قبلی
  30. تمام فایل های مرتبط با مشتری که از قسمت های مختلف مثل فاکتور , وظیفه , تیکت پشتیبانی و …. به مشتری وصل شده اند در این قسمت قابل ملاحظه هستند و همچنین شما می توانید به راحتی فایل های جدید را با کشید و رها کردن اضافه کنید. ای امکان وجود دارد که فایل ها را مستقیما برای مشتری با یک کلیک ایمیل کنید یا اجازه نمایش آنها را به صورت مجزا در پورتال مشتریان برهید.
  31. تب مخصوص یادآوری ها با امکان ایجاد یادآوری جدید برای مشتری و نمایش یادآوری های قبلی. با این ابزار دیگر هیچ چیز را هیچ وقت در مورد مشتری خود فراموش نخواهید کرد
  32. تب نقشه با امکان اضافه کرد موقعیت جغرافیایی مشتری روی نقشه

 

کارکنان , بخشها , مجوز ها

یکی از نقاط قوت در این پنل امکان مدیریت همه کارکنان خود در یک سیستم متمرکز می باشد. نسخه کوچک بخش کارکنان که قسمتی از پنل مدیریت ارتباط با مشتری مدیر24 می باشد به شما امکان می دهد که بخش های و دپارتمان های مختلف با سطح دسترسی و امکانات مختلف و منحصر به فرد برای سیستم داخلی خود تعیین کنید . البته با توجه به افزونه ها و پنل های یکپارچه فعال شده در پنل یکپارچه خود برای این افراد و یا دپارتمانها ابعاد مختلفی مثل , حقوق و دستمزد , کمیسیون , KPI , OKR , آموزش , دارایی ها , مدیریت منابع , پشتیبانی , اشتراک فایل و …. تعریف کنید .

البته قسمت بسیار پیشرفته تر در پنل جامع پیشرفته سوابق منابع انسانی و آموزش کارکنان با قابلیت یکپارچه سازی با کل سیستم مدیریت پیشرفته مدیر24 , قابل استفاده می باشد.

 

افزونه نظر سنجی ها

افزونه نظرسنجی یکی از امکاناتی است که در پنل مدیریت ارتباط با مشتریان مدیر 24 به صورت آپشنال قابل فعال سازی می باشد. ایجاد نظرسنجی با یک کلیک و ارسال به کارکنان، سرنخ ها، مشتریان تاثیر زیادی در حفظ مشتریان یا ایجاد درک بهتر دررون سازمانی از کارمندان دارد. شما می توانید جزئیات افزونه نظرسنجی ها را در اینجا ملاحظه بفرمایید

 

مدیریت فایل ها

پنل مدیریت فایل ها یک ابزار لازم برای هر کسب کار و سازمانی است تا کارکنان بتوانند فایل های خود را در آنجا برای خود یا دیگر همکاران ارسال کنند تا در یک محیط ابری همیشه قابل دسترس باشند. هر یک از کارکنان پوشه مخصوص به خود را برای آپلود فایل ها دارند.

این پنل نسخه ابتدایی و رایگانی از  پنل جامع مدیریت و به اشتراک گذاری فایل است که با سیستم ارتباط با مشتری عرضه می شود. در نسخه اصلی این پنل امکانات پیشرفته تری برای اشتراک فایل وجود دارد.

امکانات زیر در قسمت مدیریت فایل ها وجود دارد وجود دارد:

  1. انجام عملیات های مختلف مدیریت فایل در یک محیط کاربردی به صورت گرفتن و کشیدن و رها کردن فایل ها (drag & drop)
  2. ایجاد پوشه و فایل های جدید
  3. ویرایش عکس ها در یک محیط آنلاین ابری با برنامه ابری
  4. پیش نمایش فایل های عکس و متن و اکسل در یک محیط ابری
  5. امکان فشرده سازی فایل ها و پوشه ها به صورت فایل های zip , tar , gzip , bzip
  6. امکان مرتب سازی فایل ها و پوشه ها بر اساس نوع , تاریخ , اندازه , سطح دسترسی و درختی
  7. امکان ذخیره سازی فایل ها در یک پوشه خصوصی مخصوص هر یک از کارکنان که فقط وی قابلیت دسترسی به آن اطلاعات را دارد یا ذخیره سازی در یک پوشه عمومی برای دسترسی همه کارکنان به فایل ها
  8. امکان کپی و کات و پیس در یک فضای ابری برای فایل ها بدون نیاز به انتقال اطلاعات به کامپیوتر شخصی

 

امکانات دیگر پنل جامع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) :

  1. امکان تنظیم آیتم های منو: برای تنظیم آیتم های منو و حذف ویژگی های غیر ضروری، به راحتی امکان آن وجود دارد.
  2. ردیابی تایمرها: پنل یکپارچه مدیریت پیشرفته مدیر24 زمان وظایفی که چند عضو دارد را ردیابی می کند و آمار دقیقی از زمان کلی با جزئیات به شما ارائه می کند .
  3. به راحتی وظایف را کپی کنید: وظایف را در کوتاه ترین زمان با تمام داده های وظایف از جمله کارکنان اختتصاص دهده شد، موارد چک لیست , دنبال کنندگان و پیوست ها کپی کنید.
  4. تغییر رنگ ها : تنظیم رنگ ها به تناسب برند شما هرگز آسان تر نبوده است! ما رنگ پنل را به دلخواه شما تغییر می دهیم
  5. گزارشات جدول زمانی: دید واضحی از زمان ثبت‌شده برای هر وظیفه داشته باشید، می‌توانید از فیلترها برای مشاهده کل زمان ثبت‌شده بر اساس پروژه و یا کارمند خاصی استفاده کنید.
  6. مراحل اصلی پروژه (milestones) : مراحل اصلی برای پروژه ایجاد کنید و وظایف خود را برای گردش بهتر و ایجاد نظم سیستمی و سازمانی دسته بندی کنید.
  7. امضای الکترونیکی : گزینه امضای الکترونیکی برای قراردادها، پیشنهادات و تخمین ها در دسترس است. به مشتریان خود اجازه دهید به راحتی آن اسناد را امضا کنند و کار شما را آسان تر کنند.
  8. الگوهای های ایمیل : بخش ها یا عملکردهای مختلف پنل مدیریت ارتباط با مشتریان مدیر 24 اعلان های مختلفی را به مشتریان یا کارکنان ارسال می کند و شما می توانید الگوی این ایمیل ها را تعیین یا ویرایش کنید .
  9. تهیه نسخه پشتیبان خودکار از پایگاه داده: شما می توانید از پایگاه داده خود به صورت خودکار هر روز سر ساعت مشخص و از پیش تعیین شده نسخه پشتیبان تهیه کنید تا از دست رفتن داده های مهم خود جلوگیری کنید.
  10. رمزگذاری داده های حساس: پنل یکپارچه مدیریت پیشرفته مدیر24 تمام داده های حساس در پایگاه داده را با رمزگذاری منحصر به فرد رمزگذاری می کند تا در صورت دسترسی های غیر مجاز از اطلاعات شما در برابر سوء استفاده های پیش رو جلوگیری کند.
  11. گوگل reCaptcha: امکان فعال کردن Google reCaptcha برای ورود به پنل مدیریت، ورود به پنل مشتری و قسمت ثبت نام مشتری.
  12. پنل واکنشی (Responsive): این پنل یکپارچه در تمامی قسمت ها به صورت واکنشی (Responsive) ایجاد شده تا شما بتوانید در تمامی ابزارها (موبایل – تبلت – کامپیوتر) و در هر لحظه و هر مکانی به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید و کارکنان شما در حالتی امکان دریافت یا ارئه اطلاعات دارند . این گزینه برای بسیاری ازسازمان ها یا کسب و کار ها که کارکنان دارای پراکندگی مکانی و جغرافیایی هستند یا امکان دسترسی به اطلاعات از طریق کامپیوتر برایشان مشکل است گزینه ای تعیین کننده به حساب می آید.
  13. گزارش فعالیت : برای شما به عنوان سازمان یا کسب کار همیشه نیاز است که بدانید تغییرات توسط چه کسانی و در چه زمانی انجام شده تا مسئول واقعی انجام کارها یا تغییرات مستندا مشخص باشد. شما می تواندی در این پنل گزارش جزئیات فعالیت های تمام کارکنان مشاهده و پیگیری کنید.
  14. وظایف تکرار شونده : وظایفی را ایجاد کنید که در یک دوره معین به صورت خودکار ایجاد می شوند.
  15. رویدادها: رویدادهای خصوصی یا عمومی ایجاد کنید. دریافت اعلان زمانی که یک رویداد در حال نزدیک شدن است.
  16. سازماندهی منوی مدیریت: امکان سازماندهی منوی اصلی ادمین و منوی تنظیمات
  17. امکان فعال کردن گوگل درایو جهت استفاده از سرویس ابری گوگل
  18. امکان محدود کردن حداکثر سايز فايل قابل آپلود برای بهروی بیشتر از فضای سرور
  19. امکان محدود کردن نوع فایل های قابل آپلود برای کنترل ویروس ها یا فایل های زائد
  20. قابلیت اضافه کردن تنظیمات SMTP برای ایمیل
  21. دارای سیستم مالی ریالی , دلاری و یورویی برای فاکتور ها , پیش فاکتور ها
  22. پرداخت آنلاین و آفلاین
  23. قابلیت نمایش یا عدم نمایش قسمت های مختلف در تقویم رویداد ها
  24. ارسال خودکار یادآوری سر رسید فکتور و یا پیش فاکتور به صورت ایمیل