پنل جامع انبارداری پیشرفته (نرم افزار آنلاین)

ممکن است شما با مجموعه هایی برخورد کنید که حساب درستی از کالاهای موجود در انبار خود نداشته باشند. شاید در این سازمان ها نرم افزار های انبارداری هم موجود باشد ولی به خاطر عدم یکپارچکی سیستم های درون سازمانی , مثلا قسمت فروش یا قسمت تولید به درستی در جریان تعداد موجودی انبار نیستند و دوباره اقدام به سفارش کالا و خرید آن می کنند بدون اینکه بدانند موجودی واقعی در انبار چقدر است. حال شما تصور کنید که با سازمانی طرف هستید که مدیریت اصلی در تهران مستقر است و در 20 شهر مختلف انبارهای مختلف دارد و همه این انبار ها نرم افزار جداگانه مدیریت انبار دارند. مسلما انباردارها هم یک نفر نیستند . بله کار بسیار مشکل می شود. برای هر سازمانی اطلاعات کم از دارایی ها در انبارها یک فاجعه محسوب می شود. در حال حاضر و در عصر اطلاعات فقط دانستن کافی نیست ! در بسیاری از مواقع ارزش زمان دانستن با خود دانستن برابر است! سرعت در تبادل اطلاعات بین انبارها و آگاهی آنی مدیران ارشد از وضعیت انبارها و کالاهای موجود برای هر سازمانی شبیه به معجزه می ماند و در هزینه ها صرفه جویی عمده می کند , ضمن اینکه سود سازمان در دانستن سروقت و به موقع از وضعیت کالاها از کسی پوشیده نیست. اگر سازمان شما هم جزو مجموعه هایی است که انبارداری جزو مهمی از سیستم کاری به حساب می آید و رفت و آمد کالا نقش مهمی در اکوسیستم تجاری شما بازی می کند , بی شک پنل جامع انبارداری  پیشرفته ما بهترین گزینه برای شما می باشد. پنل جامع انبارداری  پیشرفته ابزاری است که به شما امکان می دهد کالاها را در زنجیره تامین کسب و کار خود ردیابی کنید. این سیستم همه جوانب مرتبط با بهینه می کند ,از ثبت سفارش با فروشنده شما تا تحویل سفارش به مشتری شما , سفر کامل یک محصول را ترسیم می کند. از طریق ردیابی دقیق کالاها، مشاغل می توانند ضایعات یا ضرر ها را به حداقل برسانند، فرآیند ها را تجزیه و تحلیل کنند و تصمیمات سرمایه گذاری بهتری بگیرند.

مزیت های اصلی پنل انبارداری پیشرفته :

  • ذخیره سازی متمرکز: هرچه انبار های بیشتری را به صورت مجزا مدیریت کنید، مدیریت سفارشات و ردیابی موجودی انبار دشوارتر می شود. با استفاده از پنل جامع انبارداری پیشرفته ، می توانید از در دسترس بودن اقلام خود مطلع شوید و مکان آنها را در عرض چند ثانیه بیابید، حتی اگر آنها در انبارها یا فروشگاه های مختلف قرار داشته باشند.
  • کنترل موجودی: کنترل موجودی تلاشی است که توسط یک شرکت در تامین اقلام مورد نیاز برای پاسخگویی به تقاضای مصرف کننده انجام می شود. پنل جامع انبارداری پیشرفته به شما این امکان را می دهد که از موجودی موجودی خود مطلع شوید و اطمینان حاصل حاصل کنید که همیشه در سطح مناسبی است. هنگامی که موجودی در حال اتمام است، سیستم یک اعلان می دهد تا بتوانید بلافاصله دوباره سفارش دهید.
  • افزایش کارایی: با ماژول مدیریت موجودی، تمام فعالیت های پیچیده در مدیریت موجودی ساده تر می شوند. گزارش های ماهانه تا سالانه موجودی را می توان در چند ثانیه تولید کرد.
  • بهبود بهره وری: از آنجایی که وظایف مختلف به صورت خودکار انجام می شوند، کارمندان شما می توانند بیشتر بر روی سایر وظایف حیاتی تمرکز کنند. آنها دیگر نیازی به گیر کردن در کارهای وقت گیر مانند ذخیره سازی یا گزارش با صفحات گسترده ندارند.
  • حداقل هزینه: پنل جامع انبارداری پیشرفته شرکت شما را از ضررهای مالی ناشی از خطاهای انسانی، ذخیره بیش از حد کالای موجود، خریدهای غیر ضروری، تاخیر در تحویل و غیره دور نگه می دارد. با یک سیستم متمرکز و یکپارچه، برای مدیریت موجودی خود نیازی به صرف هزینه اضافی برای سیستم های اضافی ندارید.
  • مشتریان راضی: پنل جامع انبارداری پیشرفته تضمین می کند که تمام سفارشات مشتری از طریق اطلاعات آنی مربوط به سطوح موجودی شما به درستی انجام می شود. این سیستم همچنین به شما این امکان را می‌دهد که محموله‌ها را تا زمانی که مشتریان دریافت کنند، ردیابی کنید. به طوری که در نهایت این سیستم به افزایش رضایت مشتریان از خدمات شما کمک می کند.
  • برنامه ریزی و پیش بینی دقیق: یک راه حل مدیریت موجودی به شما کمک می کند هنگام برنامه ریزی و پیش بینی نیازهای موجودی کالای خود فعال تر باشید. با گزارش‌های کامل و دقیق موجودی، می‌توانید دریابید که کدام محصولات محبوب‌ترین هستند، کدام‌ها به ندرت توسط مصرف‌کنندگان سفارش می‌شوند، چقدر موجودی کالا باید در چند ماه آینده داشته باشید، کدام تامین‌کننده سودآورتر است و هر اطلاعات مهم دیگری که به بهبود بهره وری کسب و کار شما کمک می کند.