پنل جامع مدیریت خرید (نرم افزار آنلاین)

اگر در سازمان یا کسب و کار شما خرید کالا یا خدمت یکی از ارکان اصلی کار شما می باشد و برای خرید با تامین کنندگان مختلف سر و کار دارید , اگر مدیریت خرید و درخواست های خرید از بخش های مختلف سیستم شما برای شما یک چالش است و نیاز به بازنگری در فرآیند کاری موجود خود را به شدت احساس می کنید , اگر به دنبال بهره وری بیشتر در فرآیند خرید و سرعت در انتقال درخواست های خرید در بدنه سیستم خود برای تامین نیاز های فوری برای تولید یا انجام پروژه ها هستید, پنل جامع مدیریت خرید برای شما طراحی شده است. پنل جامع مدیریت خرید ابزاری پیشرفته برای مدیریت خریدهای روزانه شماست. این پنل تمام ویژگی های لازم که برای هر کسب و کاری مورد نیاز است را شامل می شود. برای کسانی که باید مواد خام را برای تولید بخرند یا خریدهای خوب را برای معامله به سرانجام برسانند. با این ابزار حرفه ای شما می توانید خرید های پروژه های خود را بهتر و سازماندهی شده تر انجام دهید. مدیریت خرید می‌تواند صورت‌حساب‌های تامین‌کننده را وارد کند، با سفارش‌های خرید یا رسید کالا تطبیق دهد، هزینه‌های صورت‌حساب را می‌توان برای محاسبه بهای تمام شده اقلام تخصیص داد.

پنل جامع مدیریت خرید مدیر24 یکی از ابزار های پرقدرت در پنل جامع مدیریت یکپارچه مدیر24 می باشد که این امکان را به مدیران می دهد که با یکپارچه سازی حداکثری در مدیریت سیستم سازمان یا کسب و کار شما از دوباره کاری های پی در پی در ساختار و بخش های مختلف جلوگیری کند و باعث افزایش بهره وری و هماهنگی ساختاری و سیستمی شود. این پنل با این قسمت ها یکپارچه سازی سیستمی می شود :

 

ویژگی های پنل جامع مدیریت خرید:

  1. مدیریت لیست اقلام با بسیاری از ویژگی های توسعه یافته: تصویر، کد کالا، بارکد، قیمت خرید، …
  2. مدیریت فروشنده: اطلاعات شرکت، تماس، قرارداد، سفارش خرید، پرداخت، هزینه ها، یادداشت، پیوست ها
  3. مدیریت درخواست های خرید و تدارکات بخش ها
  4. استعلامات قیمت از فروشندگان را مدیریت کنید
  5. سفارش خرید از فروشندگان را مدیریت کنید، پیشرفت پرداخت در این سفارش را مدیریت کنید، یادآوری‌ها را پشتیبانی کنید، یادداشت‌برداری کنید و اسناد مربوط به این سفارش را پیوست کنید.
  6. وظایفی را ایجاد کنید و آنها را بر اساس پیشنهاد خرید و سفارش خرید به کارمندان محول کنید
  7. تبدیل سفارش خرید به هزینه
  8. قراردادهای فروشنده را مدیریت کنید و از امضای آن پشتیبانی کنید
  9. مدیریت فاکتور و پرداخت
  10. گزارش ها و نمودارها
  11. پورتال فروشندگان