پرتال مدیریت همکاری در بازاریابی آنلاین و حضوری (Affiliate Marketing)

پرتال مدیریت همکاری در بازاریابی آنلاین به کسب و کارهای آنلاین و حضوری اجازه می دهد تا یک سیستم همکاری در بازاریابی را برای فروشگاه آنلاین یا حضوری خود راه اندازی کنند. مدیر بازاریابی می تواند بنرهای سفارشی، تبلیغات متنی و لینک برای محصولات خود ایجاد کند. کاربران ثبت نام شده می توانند به عنوان بازاریاب به صورت الگوی همکاری در بازاریابی فعالیت کنند و محصولات را در وب سایت ها ی مختلف یا به صورت پیامکی , ایمیلی و یا حتی حضوری تبلیغ کنند. نرخ کمیسیون بازاریاب ها را می توان بر اساس انواع پرداخت به ازای کلیک، به ازای هر کلیک منحصر به فرد، ثابت یا درصدی تعیین کرد. امکان این وجود دارد که شرایط و ضوابط بازاریاب توسط مدیر تعیین و تنظیم شوند. اطلاعات آماری به جزء مانند لیست سوابق افراد، لیست سوابق فروش و پرداخت، نمودارهای ماهانه و سالانه قابل مشاهده است. مدیر امکان این را دارند با استفاده از روش های مختلف پرداخت، به کاربران سیستم بازاریابی خود کمیسیون پرداخت کند.

هر فروشگاه اینترنتی یا حضوری تا حد امکان بازدید کننده و مشتری جدید می خواهد. انواع مختلفی از فعالیت های بازاریابی و تبلیغات برای تبلیغ محصولات انجام می شوند که سیستم همکاری در بازاریابی تنها یکی از آنهاست. با کمک سیستم همکاری در بازاریابی ، می توانید به وب سایت های دیگر اجازه دهید ترافیک را به فروشگاه شما بیاورند و یا با استفاده از بازاریاب های مختلف محصولات را به صورت فیزیکی و حضوری تبلیغ کرد تا در صورت فروش به بازاریاب کمیسون از فروش تعلق بگیرد. می توانید بنر و تبلیغات متنی خود را برای محصولات خود در وب سایت دیگری نمایش دهید. برای بازاریاب های مختلف، انواع مختلفی از کمیسیون ها را می توان برنامه ریزی کرد. هرگونه سوابق مربوط به ترافیک کاربر و فروش انجام شده نیز به راحتی قابل پیگیری است. علاوه بر این، سیستم همکاری در بازاریابی ابزاری را برای کسب درآمد برای بازاریاب ها و مراجعان آنلاین فراهم می کند. علاوه بر این , این ابزار با ارائه امکانات مختلف بازاریابی حضوری به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از بازاریاب های خود کالا یا خدمات مختلف خود را به صورت مراجعه حضوری و معرفی آن  به مشتری خود بفروشید و از محل این فروش بازاریاب فروشنده کمیسون یا کمیسیون های از قبل برنامه ریزی شده را در یافت می کند. برنامه ریزی این کمیسیون ها بسیار قابل انعطاف بوده و حتی این امکان فراهم است تا شما از روش های کمیسیون پلکانی , ثابت یا ترکیبی استفاد کنید.

مزایای پرتال مدیریت همکاری در بازاریابی آنلاین و حضوری (Affiliate Marketing)

رشد فروش خود را با قدرت بازاریابی ارجاعی (referral marketing) افزایش دهید

1- دامنه دسترسی برند خود را افزایش دهید

یک برنامه همکاری در بازاریابی قوی سازمان دهی شده می تواند به طور چشمگیر و تصاعدی کسب و کار شما را در معرض دید خریداران به القوه قرار دهد. هر چه بیشتر بتوانید دامنه دیده شدن برند خود را گسترش دهید، تأثیر برند و کسب و کار شما بر مصرف کنندگان و بازار بیشتر خواهد بود. یک تاثیر قوی کلید موفقیت در تجارت الکترونیک است و حضور آنلاین پرقدرت، که با قدرت بازاریاب های شما تقویت شده است، نه تنها به شما در ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه کمک می کند، بلکه به شما این امکان را می دهد که برتری قدرتمندی نسبت به رقبای خود کسب کنید.

2- افزایش فروش

سیستم همکاری در بازاریابی یکی از ساده ترین و کارآمد ترین راه ها برای افزایش سریع فروش برای فروشگاه آنلاین و فروش حضوری شما است. از آنجایی که پرتال مدیریت همکاری در بازاریابی آنلاین و حضوری,   خودکار است و در تمام ساعات روز در دسترس و عملیاتی می باشد ، همیشه گروهی از سفیران و بازاریاب های برند خود را خواهید داشت که سرنخ‌های پرپتانسیل را به فروشگاه آنلاین شما  بیاورند یا به صورت حضوری کالای شما را به آنها معرفی کنند. بهتر از آن، کسب و کار شما ممکن است مشتریانی را به دست آورد (ویا ترافیکی را از منابعی جذب کند) که در حالت عادی شما به آنها دسترسی نداشته باشید، این امر باعث می شود به راحتی از منابع غنی و بکرمشتریان جدید برای فروش بیشتراستفاده کنید.

3- سیستم بازاریابی مقرون به صرفه

یکی از ویژگی های منحصر به فرد یک سیستم همکاری در بازاریابی این است که یک نوع بازاریابی مبتنی بر عملکرد است. از آنجایی که کمیسیون فقط زمانی اعطا می شود که بازاریاب فروش داشته باشد، این نوع بازاریابی هرگونه نگرانی یا پتانسیل را برای به وجود آمدن وضعیتی که منجر به از دست دادن سرمایه (Negative ROI) می شود را کاهش می دهد. با توجه به میزان پولی که هر ساله به دلیل تبلیغات ناموفق از دست می‌رود، داشتن روشی کارآمد که تضمینی برای کاهش ضرر داشته باشد، منبعی فوق‌العاده ارزشمند است و می‌تواند آرامش زیادی را برای شما فراهم کند.

4- ردیابی و پیگیری آسان

پیگیری موفقیت و پیشرفت تلاش‌های بازاریابی شما یکی از جنبه‌های وقت گیر , سنگین‌تر و پر زحمت‌تر کمپین بازاریابی است. خوشبختانه، پرتال همکاری در بازاریابی آنلاین و حضوری مدیر24 ابزارهای ردیابی راحت و جامعی را برای نظارت بر فعالیت بازاریاب های شما و دریافت ایده های بهتر و موثرتر در جایی که وقعا به بهبود و تغییر نیاز است، ارائه می‌دهند. ممکن است تصمیم بگیرید که یک بازاریاب خاص به کمیسیون بالاتری نیاز دارد تا تشویق به فعالیت بیشتر برای فروش محصول شما شود. یا اینکه یک گروه از بازاریاب های دیگر شما نتایج مورد نظر شما را برای فروش به دست نمی آورد و شما نیاز می بینید که آموزش آنها را در راستای فروش بیشتر تقویت کنید یا در روش بازاریابی تجدید نظر کنید.

5-راندمان بازگشت سرمایه بالا

ثابت شده است که مزایای سیستم همکاری در بازاریابی نسبت به اکثر استراتژی های بازاریابی بازده سرمایه گذاری بسیار بالاتری دارد. یکی از دلایل اصلی این امر این است که مخاطبان و مشتریان بالقوه جامعه هدف فروش شما در مورد محصول یا خدمات شما از طریق بازاریاب های شما که در حوزه نفوذ آنها هستند اطلاعات کسب می کنند یا به صورت حضوری برای خرید محصول توجیح می شوند. به طور خلاصه، شما تلاش های بازاریاب های خود را از طریق یک سیستم واحد همکاری در بازاریابی هدایت می کنید که این افراد به صورت هدفمند دسترسی و تاثیر مستقیمی برجامعه مشاتریان بالقوه شما  دارند ومخاطبانی که از آنچه شما ارائه می دهید استقبال می کنند و همین موضوع احتمال فروش را افزایش و راندمان بازگشت سرمایه را بهبود می بخشد.

6- ایجاد لشگر بازاریاب ها

در کتاب هنر جک سان تزو آماده است که بزرگ ترین عنصر در هر جنگی تعداد سربازان است. با پرتال همکاری در بازاریابی آنلاین و حضوری مدیر24 , کسب و کار شما می تواند بدون نگرانی از هزینه های مربوط به بیمه و حقوق ثابت سربازان بخش فروش و بازاریابی خود صدها و یا هزاران نفر را برای فروش محصول خود به کار بگیرید و هر رقیبی را به راحتی و صرف کمترین هزینه و مسئولیت های قانونی – حقوقی شکست دهید و بازار را در محصولاتی که شما تولید کننده یا فروشنده آنها هستید در سیطره خود قرار دهید. با این سیستم بازاریابی و فروش , سربازان بازاریاب شما بابت حضور در اردوی جنگی شما حقوق نمی گیرند بلکه شما فقط در صورت شکست رقبا و فروش کالا به آنها پاداش می دهید. تصور داشتن هزاران بازاریاب فعال و تشنه موفقیت در فروش می تواند خواب را از چشمان هر مدیر کسب و کاری برباید!

7- یکپارچه سازی بازاریابی

شاید فقط داشتن یک سیستم , پنل و یا پرتال همکاری در بازاریابی با داشتن همه پیچیدگی ها کمک خوبی برای کسب کار شما باشد ولی مدیر24 برای رفع نیاز شما در ابعاد مختلف سازمان کسب کار فقط به خوب بودن اکتفا نمی کند. ما برای ایجاد یک اکوسیستم مدیریتی شگفت انگیز , سیستم بازاریابی شما را به بسیاری از قسمت های کسب کار شما متصل نموده ایم .

  • اتصال سیستم بازاریابی به پنل جامع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) این امکان را برای شما فراهم می کند اطلاعات مشتریان و سرنخ ها در به راحتی مدیریت کنید و فروش را به صورت سیستمی انجام دهید و داده را برای استفاده بیشتری تحلیل کنید.از این طریق بعد از فروش محصولات توسط بازاریاب ها , وظایف مرتبط با فاکتور در قسمت های مختلف سازمان کسب و کار شما ایجاد می شود و نتیجتا یک گردش کار دقیق و سریع که به رضایت بیشتر مشتری و فروش بیشتر ختم می شود.
  • اتصال پرتال همکاری در بازاریابی آنلاین و حضوری با پنل جامع مالی و حسابداری پیشرفته و یکپارچه و پنل جامع مدیریت حقوق و دستمزد , به تیم مالی و حساب داری شما امکان دید سریع تر , وسیع تر و موثر تر در مورد تعهدات مالی مربوط به بازاریاب ها را می دهد و از بسیاری از دوباره کاری ها و پیچیدگی ها می کاهد.
  • در یک کسب کار با داشتن صدها و یا هزاران بازاریاب همگام سازی با یک پنل جامع و پیشرفته سوابق منابع انسانی یک امر حیاتی می باشد و به شما در ثبت و رصد داده های آنها کمک غیر قابل تصوری می کند. شاید فقط یک مدیر منابع انسانی بداند که با این ارتباط شب ها دیگر از کبوس بازاریاب ها خبری نیست!
  • آموزش رکن اساسی هر سیستم بازاریابی است. ما با یکپارچه سازی پرتال همکاری در بازاریابی آنلاینو حضوری و پنل آموزش کارکنان به سازمان کسب و کار شما این امکان را داده ایم که با ایجاد یک سیستم آموزشی موثر برای بازاریاب های خود بتوانید به آنها در یادگیری تکنیک های موثرتر در فروش کالا و خدماتی که شما ارائه می دهید موفق تر عمل کنند و راندمان سازمان فروش شما را افزایش دهند. یک محتوای آموزشی موثر یک بار ایجاد می شود و هزاران بار برای شما فروش را به ارمغان می آورد.
  • بازاریاب های شما باید از تعداد موجودی در دسترسشان با خبر باشند تا تمرکز بیشتری در فروش کالاهایی که موجودی بیشتری دارند , داشته باشند و این کار با یکپارچه سازی با پنل جامع انبار داری پیشرفته انجام شده است. اقدام به تبلیغ کالایی که موجود نیست هر بازاریابی را خسته , مایوس و عصبی می کند و راندمان سیستم تبلیغاتی شما را از بین می برد.
  • اگر کسب و کارشما به نوعی با تولید و ساخت مرتبط است شاید هیچ چیز برای شما مهم تر از این نباشد که ساختار تولید شما به ساختار بازاریابی و فروش وصل باشد . مدیر24 این مهم را برای شما مهیا کرده است. با پنل مدیریت تولید پیشرفته و یکپارچه مدیر24 تولید خود را مدیریت می کنید و بازاریاب های شما مستقیا کالای تولید شده و را به فروش می رسانند یا می توانید پا را از این فراتر بگذارید و با سفارش گذاشتن برای محصولات تولیدی , کالای خود را پیش فروش کنید. تولید کنندگان با این هماهنگی سازمانی معجزه را در سازمان کسب و کار خود تجربه می کنند!
  • همچنین ابزارهای مدیریتی زیر نیز برای ایجاد هماهنگی و بهره وری سازمانی با پرتال همکاری در بازاریابی یکپارچه شده اند:

پرتال همکاری در بازاریابی آنلاین و حضوری چگونه کار می کند؟

  • شرایط همکای بازاریاب ها

مدیران شرایط مشارکت در سیستم همکاری در بازاریابی شما را تعیین می کنند و قبل از اینکه کاربر بتواند به عنوان یک بازاریاب ثبت نام کند، باید آن را بپذیرد.

  • کمیسیون پلکانی

مدیران می توانند نوع کمیسیون مربوط به سیستم همکاری در بازاریابی خود را به صورت ثابت , درصدی و یا ترکیبی تعیین کنند و آن را به یک دسته خاص از بازاریاب ها اختصاص دهند.

  • بنرهای متنی/تبلیغات آنلاین

ادمین امکان این را خواهد داشت که بنر/تبلیغات متنی برای بازاریاب ها ایجاد کند. ادمین می تواند بنرهای جدید ایجاد کند و مشخصات عنوان  بنرها، محتوا، لینک و اندازه بنرها را تعیین کند. مدیر همچنین می تواند پیش نمایش بنر را مشاهده کند.

  • مدیریت بازاریاب ها

ادمین می تواند تایید یا رد ثبت نام بازاریاب ها را مدیریت کند. مدیران مبلغ کمیسیون بازاریاب ها را بسته به سیاست شرکت پرداخت خواهد کرد و دیگر نیاز به پرداخت حقوق ثابت و تعهدات قانونی که شامل قانون کار می شوند, نیست. مدیران امکان ارسال ایمیل از طریق پنل به بازاریاب ها برای هماهنگی های سازمانی را دارند.

  • پیگیری فروش

مدیران می توانند لیست سوابق فروش را از طریق پرتال مدیریت همکاری در بازاریابی آنلاین و حضوری , مشاهده کنند. در اینجا، مدیر امکان این را دارد تا وضعیت سابقه فروش بازاریاب را تأیید کند، پس از آن بازاریاب برای آن سفارش فروش کمیسیون دریافت می کند.

  • نمودارهای آماری

مدیران می تواند نمودارهای آماری را که چارت های ترافیک ماهانه را نشان می دهند، مشاهده کنند. علاوه بر این، مدیران می‌تواند روش ترجیحی پرداخت را که توسط هر یک از بازاریاب ها انتخاب می‌شود، ببینند.

  • اطلاعات بازاریاب ها

مدیران از طریق ورود به منوی “جزئیات بازاریاب” می توانند برنامه ها و سیاست های شرکت را برای یک یا چند بازاریاب خاص تغییر دهند مثلا می توانند نوع کمیسیون یا میزان کمیسیون را به صورت جداگانه تغییر دهند.همچنین تغییرساسیت های مربوط به “پرداخت با هر کلیک” یا “پرداخت با هر کلیک منحصربه فرد” (  Pay Per Click و Pay Per Unique click ) را به راحتی با تغییر مبلغ پرداختی تغییر دهند. فعال یا غیرفعال کردن سیستم بازاریابی برای بازاریاب ها به راحتی در کسری از ثانیه قابل انجام است. همه چیز به تصمیم مدیران بستگی دارد و با چند کلیک می توانید استراتژی های پیشرفت کسب و کار و فروش را در زیر انگشتان خود ارتقا دهید و قدرت مدیریت سیستمایک را احساس کنید.

  • ثبت نام بازاریاب ها

مشتریان جدید و مشتریانی که قبلاً ثبت نام کرده اند می توانند مستقیماً از طریق گزینه های ورود به پنل مدیریت یکپارچه مدیر24 به سیستم وارد شده یا برای بازاریاب شدن درخواست ارسال کنند و ثبت نام کنند. در صورت تایید خودکار سیستمی اکانت بازاریاب (که مدیر از قبل تنظیم می کند)، بازاریاب  می‌تواند به منوی حساب کاربری بازاریابی خود دسترسی پیدا کند. در غیر این صورت، ادمین باید به صورت دستی بازاریاب ثبت نام شده را تایید کند.

  • بنرها و تبلیغات محصولات به صورت آنلاین

می توانید بنرها و تبلیغات را برای سیستم همکاری در بازاریابی آنلاین خود اضافه کنید. در اینجا، بازاریاب می تواند تبلیغات محصول و بنرها / تبلیغات متنی خود را , که مدیران شرکت تایید کرده اند , بررسی کند. دو حالت برای تبلیغات آنلاین وجود دارد:

  • هنگامی که کاربران یا مشتریان بالقوه روی یک بنر کلیک می کنند: در این حالت , بازاریابی که لینک به واسطه او از طریق سایت , پیامک و یا ایمیل به مشتریان بالقوه نمایش داده شده و ومشتریان روی لینک و تبلیغ کلیک کرده اند , پاداشی از شرکت به خاطر هدایت ترافیک به سوی محصولات مورد نظر, می گیرند حتی اگر منجر به فروش نشود. این پاداش می تواند به صورت درصدی یا ثابت و یا ترکیبی باشد. مثلا شما می توانید به بازاریاب بابت هر بار کلیک و نمایش محصول به مشتریان 50 تومان پاداش بدهید. پاداش دهی در این گروه بر اساس این اصل استوار است که هر چقدر بیشتر دیده شوید احتمال فروش بیشتر است.
  • هنگامی که بعد از باز کردن صفحه محصولات , مشتریان آنها را خریداری می کنند: در این حالت فرد بازاریاب که لینک به واسطه او از طریق سایت , پیامک و یا ایمیل به مشتریان بالقوه نمایش داده شده ومشتریان روی لینک و تبلیغ کلیک کرده اند و محصولات را خریداری نموده اند. در نهایت بعد از خرید محصول و تایید خرید از طرف ادمین , پاداشی به بازاریاب طبق تنظیمات قبلی تعلق می گیرد. این پاداش می تواند به صورت درصدی یا ثابت و یا ترکیبی باشد. مثلا شما می توانید 5 درصد از فروش را به بازاریاب مربوطه به خاطر تبلیغ فروش محصول شما اختصاص دهید.

 

بازاریاب ها فقط زمانی کمیسیون را دریافت می کنند که سفارش تکمیل شده باشد و ادمین وضعیت مورد مشخصی که بازاریابی شده را تأیید کند. همچنین برای تشویق بازاریاب ها امکان این وجود دارد که شرکت کمیسیون پلکانی تعریف و تنظیم کند و یا کمیسیون های ترکیبی (ثابت و درصدی هم زمان) که منجر به افرایش انگیزه و هیجان فروش بیشترمی شود را مد نظر قرار دهد.

  • تبلیغات محصولات به صورت حضوری

شما می توانید از پرتال همکاری در بازاریابی آنلاین و حضوری برای فروش حضوری نیز استفاده کنید . شاید به جرعت می توان گفت که این ابزار کامل ترین امکانات را برای اجرای سیستم فروش از طریق همکاری در بازاریابی حضوری را برای شما مهیا کرده است. بازاریاب های حضوری شما می توانند با مراجعه به خریداران بالقوه محصولات شما را معرفی کنند و الگریتم فروش حضوری و دهان به دهان را که یکی از موفق ترین روش های فروش است برای فروش محصولات شما اجرا نمایند. این ابزار به گونه ای طراحای شده که تمام امکانات لازم را به شما و تیم بازاریابی شما می دهد که به صورت آنلاین یک تیم هزاران نفری از بازاریاب های خود را ایجاد کنید و فعالیت آنها را به صورت لحظه ای رصد کنید و راندمان فروش آنهار بررسی نمایید.

بعد از فروش محصولات , بازاریاب ها امکان ایجاد فاکتور برای مشتریان را دارند و در صورت تایید فاکتور توسط ادمین و تکمیل فرآیند فروش بازاریاب فروشنده پاداشی که از قبل توسط مدیران تنظیم شده است را دریافت می کنند. این پاداش می تواند به صورت ثابت , درصد یا ترکیبی باشد. مثلا شما می توانید 5 درصد از فروش را به بازاریاب مربوطه به خاطر تبلیغ فروش محصول شما اختصاص دهید. همچنین برای تشویق بازاریاب ها امکان این وجود دارد که شرکت کمیسیون پلکانی تعریف و تنظیم کند و یا کمیسیون های ترکیبی (ثابت و درصدی هم زمان) که منجر به افرایش انگیزه و هیجان فروش بیشترمی شود را مد نظر قرار دهد.

  • پرتال بازاریاب ها

در قسمت بازاریاب ها در سیستم همکاری در بازاریابی مدیر24 , هر بازاریاب امکان دیدن محصولات , برنامه های فروش و تشویقی را دارد . همچنین هر بازاریاب می تواند سوابق فروش یا کسب دآمد خود را به صورت شفاف ملاحظه کند و در صورت نیاز , در خواست کسب مبلغ پاداش ها را برای ادمین ارسال کند تا قسمت حسابداری و مالی شرکت در صورت تایید ادمین مبالغ را به حساب بازاریاب واریز نماید.

ویژگی های پرتال همکاری در بازاریابی آنلاین و حضوری

  1.  داشبورد: تخفیف، کمیسیون، تراکنش، سفارش،…
  2. اعضا:
  • مدیریت اعضا
  • مدیریت ادمین
  • تایید ثبت نام
  1. مدیریت برنامه های همکاری در بازاریابی
  2. مدیریت سفارشات
  3. مدیریت فعالیت های بازاریاب ها
  4. کیف پول:
  • مدیریت تراکنش ها
  • مدیریت درخواست برداشت
  1. گزارش
  2. تنظیمات:
  • تنظیمات عمومی
  • گروه برنامه ها
  • گروه اعضا
  1. پورتال بازاریاب ها:
  • وارد شدن به سیستم
  • ثبت نام
  • داشبورد
  • مدیریت کانال فروش
  • برنامه های بازاریابی
  • مدیریت محصولات
  • مدیریت فروشگاه
  • مدیریت مشتریان
  • مدیریت سفارشات
  • مدیریت تراکنش ها
  • مدیریت فعالیت ها
  • درخواست برداشت
  • گزارش ها
  • تنظیمات