پنل مدیریت تجهیزات ثابت پیشرفته و یکپارچه مدیر24

در هر سازمان و کسب کاری هر مدیر در سطوح مختلف کاری می داند که حفظ دارایی ها , تجهیزات و املاک جزو اولویت های اول آن سیستم می باشد. فارق از آنکه شما و مجموعه تحت مدیریت شما در کجای هرم کاری و سیستمی باشد , اگر شما نتوانید از داشته های خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید , مطمعنا نمی توانید از عهده کارهای محوله به خوبی برآیید و با افزایش هزینه و کاهش بهره وری روبری خواهید شد. شاید به جرات بتوان گفت که قدم اول حفظ و به کارگیری صحیح از داشته ها می باشد. اگر شما به عنوان یک علاقه دارید که قدم اول خود را پر قدرت شروع کنید ما پنل مدیریت تجهیزات ثابت پیشرفته و یکپارچه را برای شما طراحی و اجرا کرده ایم!

پنل مدیریت تجهیزات ثابت پیشرفته و یکپارچه با اجتناب از خرید تجهیزات غیرضروری به مدیریت دارایی ها، بهبود کارایی و کمک به ترتیبات مالی کمک می کند. این پنل جزئیات مهمی مانند ورود و خروج دارایی ها، مکان دارایی ها، استهلاک، حسابرسی، برنامه نگهداری، تاریخ بازگشت دارایی ها و همچنین جزئیات دیگری از دارایی ها ارائه می دهد.

پنل مدیریت تجهیزات ثابت پیشرفته و یکپارچه به صورت خودکار به سازمان و کسب و کار شما کمک می کند تا برنامه ریزی خود برای استفاده از دارایی های خود را بهبود بخشید. علاوه بر این، این پنل به مدیریت تعمیرات غیرمنتظره و سایر مشکلات مربوط به املاک و دارایی های شما کمک می کند. با خودکار کردن محاسبه استهلاک دارایی ها که ممکن است به صورت دستی پرهزینه باشد، هزینه نیروی کار را کاهش می دهد.

پنل مدیریت تجهیزات ثابت پیشرفته و یکپارچه , جزئیات ضروری مانند ورود و خروج، مکان، استهلاک، حسابرسی، برنامه تعمیر و نگهداری، تاریخ بازگشت تجهیزات و غیره را ارائه می دهد.

پنل مدیریت تجهیزات ثابت پیشرفته و یکپارچه مدیر24 یکی از ابزار های پرقدرت در پنل جامع مدیریت یکپارچه مدیر24 می باشد که این امکان را به مدیران می دهد که با یکپارچه سازی حداکثری در مدیریت سیستم سازمان یا کسب و کار شما از دوباره کاری های پی در پی در ساختار و بخش های مختلف جلوگیری کند و باعث افزایش بهره وری و هماهنگی ساختاری و سیستمی شود. این پنل با این قسمت ها یکپارچه سازی سیستمی می شود :

مزایای پنل مدیریت تجهیزات ثابت پیشرفته و یکپارچه

1 – سازماندهی داده های تجهیزات را افزایش دهید

یک راه حل نرم افزاری مبتنی بر وب می تواند به چند کاربر امکان دسترسی و به روز رسانی رکوردهای تجهیزات را به صورت آنی و آنلاین  در یک پایگاه داده واحد و جامع بدهد. دیگر خبری از صفحات گسترده چندتایی , شلوغ و پیچیده نیست.

2- سوابق تجهیزات را با جزئیات بیشتر و دقیق تر حفظ کنید

برای اطمینان از اینکه سازمان یا کسب و کار شما برای دریافت و ذخیره سازی تمام داده های مورد نیاز تجهیزات آماده است , هنگام اجرای سیستم و الگریتم های طراحی شده برای مدیریت تجهیزات , شما می توانید به راحتی از فیلدهای تعریف شده ,  سفارشی سازی شده و گزینه های قابل تنظیم استفاده کنید.

3- بهره وری در زمان آماده سازی گزارش ها

با ابزارهای گزارش دهی حرفه ای و کاربر پسند، به راحتی به سوابق دارایی ها دسترسی داشته باشید یا اطلاعات مورد نیاز خود را دانلود کنید. ابزاری که به شما امکان می‌دهد گزارش‌های سفارشی ایجاد کنید تا بهره وری در زمان را همراه با مدیریت آسان داده‌های تجربه کنید.

4- فایل گزارش لحظه ای

شما می توانید خیلی سریع گزارش های مورد نیاز حسابرسان خود را در کمترین زمان ممکن ایجاد کنید . با ابزار گزارش دهی قوی موجود در این پنل دست شما در نمایش سریع داده ها باز است. به عبارت دیگر , برای ایجاد گزارشات روزانه یا لحظه ای  نیازی به دستکاری و ویرایش داده ها خود در اکسل برای ایجاد گزارش جدید ندارید.

5- خودکار کردن محاسبات استهلاک

شما می توانید حسابداری رعایت قوانین و مقررات ایجاد کنید .

ایجاد و ارائه گزارشات با استرس کمتر با استفاده از راهکار مدیریت تجهیزات با قابلیت حسابداری به تیم شما قدرت عکس العمل به بموقع در زمانی که شما به دقت زیاد در کارها نیاز دارید می هد. می توانید به درستی محاسبه و اعمال استهلاک برای دارایی ها را در طول عمر مفید آنها انجام دهید  و مطمعن باشید اظهارنظر حسابرسی مثبتی دریافت می کنید.

6-  به راحتی درخواست های تغییر را مدیریت کنید

راهکارهایی که به شما امکان می‌دهند یک فرآیند تأیید برای مدیریت درخواست‌های تغییر وضعیت تجهیزات ایجاد کنید و یک تاریخچه کامل و قابل حسابرسی ایجاد کنید، که این امکانات می‌توانند در طول حسابرسی بسیار ارزشمند باشند.

7- خودکار کردن انتقال تجهیزات

استفاده از راهکار مدیریت تجهیزات ثابت با اعلان‌های ایمیلی، تعریف بسیار انعطاف پذیر نقشه راه برای تأییدیه ها ، و گنجاندن قوانین کسب‌وکار خودتان می‌تواند در جهت اجرا و انطباق کارها و رویه ها با  قوانین، افزایش کارایی و حذف خطاها و تأخیرها در هنگام انتقال تجهیزات کمک کند.

8- حفظ وضعیت فعلی تجهیزات

ردیابی وضعیت تجهیزات و تعمیر و نگهداری همراه با گزارشات با کاربری آسان می تواند به شما کمک کند تصویر دقیقی از دارایی های ثابت خود داشته باشید و بودجه بهتری برای جایگزینی آنها برنامه ریزی کنید.

9- اختصاص صاحبان تجهیزات

با استفاده از این گزینه دقیقاً بدانید که وقتی سؤالی در طول فرآیند موجودی یا حسابرسی پیش می آید ، به چه کسی مراجعه کنید یا مسئولیت مستقیم تجهیرات با چه کسی می باشد.

10- اسناد را مرتب نگه دارید

با امکان اضافه کردن فایل ها این قابلیت برای شما فراهم است تا اسنادی مانند سفارش خرید، بیمه نامه، راهنمای کاربر و تصاویر را بارگذاری کنید تا همه اطلاعات لازم را در یک مکان داشته باشید.

ویژگی های کلیدی برای مدیریت بهینه تجهیزات

1-ردیابی چرخه عمر

ثبت و ردیابی همه رویدادهای دارایی در طول چرخه عمر یک کالا از خرید تا دور انداختن یا از رده خارج شدن ، از جمله ورود/خروج، وظایف اختصاص داده شده کاربر و نگهداری کالا.

2-ورود و خروج

یک از امکانات بسیار مفید پنل مدیریت تجهیزات ثابت  امکان ردیابی محل نگهداری دارایی ها در حین انتقال از بخشی به بخش دیگر یا از شعبه ای به شعبه دیگر است. به عنوان مثال، اگر یک شرکت صدها لپ تاپ داشته باشد، باید بداند که همه آنها کجا هستند و چه کسی از آنها استفاده می کند.

3- شفایت کامل

به راحتی مکان، وضعیت و تاریخ دارایی خود را در شعبات ، شرکت ها و یا حتی کشورها مختلف مشاهده کنید

4- برنامه تعمیر و نگهداری

پنل مدیریت تجهیزات ثابت راهکارهایی ارائه می دهد که با امکاناتی مانند برنامه ریزی یا پیش بینی تعمیر و نگهداری دارایی ها در یک شرکت باعث افزایش کارایی و بهره وری دارایی های و تجهیزات می شود.

5- ردیابی موجودی

یکی دیگر از امکانات این ابزار در اختیار گزاشتن این قابلیت به کاربران آن است تا بتوانند امکان ردیابی توزیع دارایی های سازمان در بخش های مختلف داشته باشند.

6- بارکد گذاری

این ابزار یک فناوری بارکدینگ را ارائه می دهد که به کاربران در دریافت داده های به صورت آنی در مورد دارایی های شرکت و سایر موارد کمک می کند. علاوه بر این، می توانید اقلام را ردیابی کنید، موارد مورد نظر را شناسایی کنید و برای دارایی های خود تنظیماتی مانند تعمیر و نگهداری را انجام دهید.

7- گزارش دهی

یکی از مشخصات یک سیستم حرفه ای گزارش دهی کامل آن می باشد. پنل مدیریت تجهیزات ثابت یکپارچه به کاربر اجازه می دهد تا گزارش ها را برنامه ریزی کند، هزینه ها، عملکرد نیروی کار، بهره وری و پیگیری تعمیرات را ارزیابی کند. علاوه بر این، نرم افزار به شما در توزیع کمک می کند و همچنین گزارش های فوری تولید می کند.

8- فهرست کردن

این ابزار فهرست جامعی از دارایی های ثابت موجود در یک کسب و کار را ایجاد می کند. علاوه بر این، امکان گروه بندی دارایی ها را بر اساس نوع، مکان، هزینه استهلاک در میان سایر موارد را فراهم می کند.

9- استهلاک خودکار

استهلاک خودکار دارایی ها، ماشین آلات و تجهیزات در چندین دفتر مختلف، موجودی ها یا ارزها برای هر دوره یا محدوده ای از دوره ها.

10- حسابرسی های ساده تر و صحیح تر

استفاده از برچسب های بارکد دارایی یک روش سریع و کارآمد برای انجام حسابرسی می باشد. همچنین به روز رسانی سوابق برای تضمین دسترسی به آخرین اطلاعات مربوط به ثبت تجهیزات به شما کمک می کند تا در حسابرسی ها همیشه صحیح ترین داده ها را مد نظر قرار دهید.

ویژگی های بیشتر پنل مدیریت تجهیزات ثابت پیشرفته و یکپارچه

  1. داشبورد: نمای کلی دارایی ها، دارایی بر اساس وضعیت، دسته بندی دارایی ها،…
  2. مدیریت دارایی
  3. مدیریت مجوزها
  4. مدیریت لوازم جانبی
  5. مدیریت مواد مصرفی
  6. مدیریت قطعات
  7. ورود و خروج دادایی ها
  8. مدیریت علائم
  9. ذخیره PDF برای ورود و خروج دارایی
  10. آپلود انبوه دارایی ها
  11. مدیریت کیت های از پیش تعریف شده
  12. مدیریت درخواست
  13. مدیریت تعمیر و نگهداری
  14. مدیریت حسابرسی
  15. اسکن QRCode از دوربین در هنگام حسابرسی
  16. استهلاک ها
  17. مدیریت مکان
  18. ارائه گزارشات
  19. تنظیمات:
  • تنظیمات عمومی
  • مدیریت استهلاک
  • مدیریت تامین کنندگان
  • مدیریت تولیدکنندگان
  • مدیریت گروه ها
  • مدیریت مدل ها
  • مدیریت برچسب های وضعیت
  • مدیریت فرآیند تایید
  • مدیریت فیلد سفارشی
  • مدیریت مجوز
  1. “تجهزات من”: این ویژگی با “پنل مدیریت سوابق نیروی انسانی” ادغام می شود و برای استفاده از این امکانات نیاز به خرید پنل مدیریت سوابق نیروی انسانی می باشد.
  2. یکپارچه سازی: امکان یکپارچه سازی با پنل مدیریت سوابق نیروی انسانی را دارد