پنل جامع و پیشرفته مدیریت منابع انسانی و تجهیزات

اگر شما هم جزو کسب و کارها و سازمان هایی هستید که دارای تعدادی نیروی انسانی متخصص و ارزشمند است که در پروژه ها و مکان های مختلف مشغول به کار هستند و نیاز دارید تا زمان فعالیت را برای این افراد در پروژه های مختلف رزرو کنید و از زمان های خالی و یا پایان کار ایشان زودتر از موعد آگاه شود  , اگر در سیستم شما تجهزات گران قیمتی وجود دارند که استفاده از آنها نیازمند هماهنگی های بسیار و یافت وقت بیکاری  می باشند , پنل جامع و پیشرفته مدیریت منابع انسانی و تجهیزات برای شما طراحی شده است.

پنل مدیریت منابع انسانی و تجهیزات  برون سپاری کارکنان و رزرو منابع را در بستر پنل جامع و یکپارچه مدیریت فوق پیشرفته فراهم می کند و به شرکت ها و سازمان ها کمک می کند تا با ارائه روشی کارآمد برای مدیریت منابع برون سپاری شده خود در داخل این بستر یکپارچه و پیشرفته اقدام نمایند و وقت کارکنان خود را برون سپاری , رزرو و مدیریت کنند تا بهره وری را در داخل سیستم خود به حد اکثر برسانند.

با این سیستم شما می توانید از به وجود آمدن وقت های اضافی و آزاد کارکنان و تجهیزات کلیدی خود جلوگیری کنید و از داشته های خود حداکثر استفاده را بنمایید.

در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است:

مدیر می‌تواند گروه‌های منابع را ایجاد کند، که تحت آن، اعضا و کارکنان را می‌توان به عنوان بخشی از یک دسته‌بندی انعطاف‌پذیر اضافه کرد.

هنگامی که گروه جدید خود را ایجاد کردید، می توانید کارکنانی را که برای کار برون سپاری در برگه منابع در دسترس هستند، اختصاص دهید.

این سیستم حاوی چند عملکرد پشتیبانی دیگر برای گزارش دهی بهتر نیز می باشد.