پنل ایمیل سازمانی مدیر24

هدف ما برای ایجاد بستری امن برای سازمان ها و شرکت ها است که به صورت یکپارچه تمامی نیاز های آنها در آن پیش بینی و ابزارهای مناسب طراحی و تولید گردد . پنل ایمیل سازمانی این امکان را به سازمان شما می دهد که افراد فعال در شرکت به راحتی و بدون خروج از بستر کاری خود و یا بدون نیاز به ورود به محیط های دیگر برای بررسی ایمیل ها و یا ارسال ایمیل بتوانند تمامی این کار ها را در یکجا و در کنار انجام کارهای سازمای خود و در امنیت کامل انجام دهند.

با فعال کردن این ابزار، می‌توانید به کارکنان خود اجازه دهید تا ایمیل‌های حساب‌های IMAP خود را در داشبورد خود ارسال/دریافت/پیش‌نویس/سازماندهی کنند.

  • به یک حساب IMAP نیاز دارید که بتواند اتصالات از طریق SSL/TLS را از یک برنامه ثالث بپذیرد. اگر برای امنیت بیشتر قصد فعال کردن احراز هویت دو عامله را در پنل مدیریت پیشرفته خود دارید ، برای استفاده از پنل ایمیل سازمانی باید آن را غیرفعال کنید، زیر ارتباطات ایمیلی توسط سرور پذیرفته نمی شوند.

 

  • شما نمی توانید از قابلیت های IMAP تحت یک حساب POP استفاده کنید. مطمئن شوید که حساب شما مبتنی بر IMAP است.
  • این ابزار به منظور امکان مشاهده/پاسخگویی به تمام ایمیل های دریافتی در پنل جامع و یکپارچه مدیریتی پیشرفته ساخته شده است. اگر این گزینه در سرور شما فعال باشد، ایمیل‌های ارسال‌شده از این ابزار در پوشه ارسال‌شده شما ذخیره می‌شوند، اما اقداماتی مانند ستاره دار کردن/ حذف کردن/ علامتگذاری به عنوان ” مهم”  ,  تنها بر صندوق پستی محلی شما  تأثیر می‌گذارد و به همراه آن در پایگاه داده ذخیره می‌شوند. پیوست های ایمیل آنها در پوشه مربوطه ذخیره می شوند. این ابزار هیچ کنترلی بر سرور IMAP شما ندارد – یک ابزار همگام سازی دو طرفه نیست، ایمیل های خوانده نشده صندوق پستی شما را دریافت می کند.
  • این ابزار ایمیل ها را در حالت متن ساده نمایش می دهد تا از اجرای کدهای مخرب در داشبورد مدیریتی شما جلوگیری کند.
  • با اضافه شدن پنل ایمیل سازمانی به پنل جامع مدیریت پیشترفته مدیر24 خود , دیگر نیازی به وارد کرد رمز عبور مجدد خود برای ورود به ایمیل نخواهید داشت و همه کارها را در یکجا انجام خواهید داد