سیستم کامل یادآور سازمانی

همیشه و در هر سازمان و کسب و کاری , و در بسیاری از کار ها و برای انجام بسیاری از فرآینده ها نیاز یادآوری به کارمندان برای به سرانجام رسیدن سریع تر کارها لازم است. اگر سازمان شما سازمانی پرمشغله , شلوغ و با پرسنل زیاد است یا اگر کار های پرسنل زیاد و متفاوت است که بعضا باعث فراموشی و به تعویق افتادن کارها میشود شما به سیستم یادآور سازمانی ما حتما نیاز دارد. با این ابزار بسیار کاربردی اعضای سازمان شما می توانند یادآوری کارهای مهم را قبل از سر رسیدن مهلت مقرر به دیگر اعضا ویا حتی به خود گوشزد کنند حتی اگر در زمان مقرر برای یادآوری به دیگران خود آن را فراموش کرده باشند! این ابزار تمام اتوماتیک باعث می شود که یک مدیر همیشه در چشم کارمندان به هوش و تیزبین به نظر بیاید.

امکان اینکه کارمندان شما متوجه شوند یک یادآوری ارسال از طرف مدیر اشد خود همین تدوین و ارسال شده یا روز ها یا هفته ها قبل برنامه ریزی شده وجود ندارد. تصور این که مدیر شما همیشه و در هر زمان و حالتی انجام کارهای مهم را قبل از زمان مقرر به شما یادآوری و گوشزد می کند , هر سازمانی را به تکاپو می اندازد. این یک ابزار حیاتی برای مدیرانی است که علاقه دارند کارها سر وقت و دقیق انجام شود.

همچنین این ابزار کمک بسیار خوبی برای اجرای دقیق الگوریتم های فروش و بازاریابی می باشد و به شما و تیم فروش کمک می کند که در زمان مقرر نسبت به اجرای تکنیک های بازاریابی از قبل تدوین شده اقدام کنید تا شانس فروش خود را با نظم سازمانی و سیستمی به وجود آمده افزایش دهید.

سیستم کامل یادآور سازمانی امکان ارسال یادآوری برای دنبال کردن این فرآیند ها فراهم می کند:

  • فاکتور ها
  • تخمین ها
  • پیشنهاد ها
  • اعلامیه های بستانکار
  • پشتیبانی
  • یادآوری سفارشی سازی شده

امکانات زیر در سیستم کامل یادآور سازمانی وجود دارد:

  1. اعلان های ایمیلی
  2. اعلان های پیامکی
  3. یادآوری ها برای کارکنان و مشتریان ارسال خواهد شد
  4. الگوی ایمیل سفارشی سازی شده هنگام ارسال اعلان ایمیلی
  5. مشاهده وضعیت یادآوری در پنل یادآور
  6. درج نظرات مختص یک یادآوری در قسمت مربوطه و اختصاصی هر آیتم
  7. ذخیره در کامپیوتر به صورت فایل اکسل و pdf-csv یا پرینت
  8. گزارش فعالیت های مختص هر یادآوری در قسمت مربوطه و اختصاصی هر آیتم
  9. فیلتر بر اساس: سال، مشتری، کارکنان , مرتبط با (فاکتور , پیشفاکتور , اعلامیه بستانکار و تیکت پشتیبانی)