پنل مدیریت ساخت و تولید پیشرفته و یکپارچه

اگر شما مدیر کارخانه و تولیدی هستید که به دنبال روشی نظام مند برای ساخت و تولید در ساختار کسب و کار خود هستید تا با ایجاد یک سیستم هوشمند و هدفمند تمام جنبه های تولید را پیشبینی و اجرا کنید و از مباهب مدیریت یکپارچه در تولید خود استفاده کنید و آن را به جنبه های مالی و حسابداری یا حتی فروش و تامین مود اولیه گره بزنید تا حد اکثر بهروری و برنامه ریزی سازمانی را پیاده سازی و اجرا کنید , پنل مدیریت ساخت و تولید برای شما طراحی شده است.  پنل مدیریت ساخت و تولید ، کنترلی را که نیاز دارید بر تمام جنبه های برنامه ریزی تولید و مدیریت مواد به شما می دهد تا بتوانید هر روز بر افزایش سود تمرکز کنید. راهکار مدیریت تولید انعطاف‌پذیر ما از طیف وسیعی از سبک‌های تولید (از تولید انبوه تا تولید براساس سفارش) پشتیبانی می‌کند و سفارش‌ها، تجهیزات، امکانات، موجودی و کارهای در حال انجام را برای به حداقل رساندن هزینه‌ها و به حداکثر رساندن تحویل به موقع هماهنگ می‌کند. این راهکار شامل عملکرد قدرتمند صحن کارخانه برای ردیابی و مدیریت هر مرحله از فرآیند تولید است.

پنل مدیریت ساخت و تولید پیشرفته و یکپارچه مدیر24 یکی از ابزار های پرقدرت در پنل جامع مدیریت یکپارچه مدیر24 می باشد که این امکان را به مدیران می دهد که با یکپارچه سازی حداکثری در مدیریت سیستم سازمان یا کسب و کار شما از دوباره کاری های پی در پی در ساختار و بخش های مختلف جلوگیری کند و باعث افزایش بهره وری و هماهنگی ساختاری و سیستمی شود. این پنل با این قسمت ها یکپارچه سازی سیستمی می شود :

شما می توانید با استفاده از پنل مدیریت ساخت و تولید پیشرفته و یکپارچه فرآیندهای تولید خود را کنترل کنید، از گرانی جلوگیری کنید و بهای واقعی کالا را محاسبه و به دست بیاورید. فراتر از این شما می توانید سفارشات کالای پیشرفته، سفارشات ساخت و صورتحساب مواد را ایجاد کنید.

مزایای پنل مدیریت ساخت و تولید پیشرفته و یکپارچه مدیر24

1- مدیریت کارخانه و یا تولید خود را مدرنسازی کنید

چه کسب‌وکار شما کالاها را به صورت دسته‌ای (برای سفارش یا ذخیره‌سازی بسازد) یا از روش‌های تولید گسسته یا فرآیندی استفاده کند، پنل مدیریت ساخت و تولید پیشرفته و یکپارچه مدیر24 , شمار را قادر می‌سازد تا تمام جنبه‌های فرآیند تولید را کنترل، ادغام و همگام‌سازی کنید. این ابزار با منطبق کردن دوره های تولید کوتاه و بلند، مجموعه کاملی از ابزارهای پیشرفته را ارائه می دهد و در برنامه ریزی، ضبط، پیگیری و کنترل خروجی شرایط را فراهم می سازد تا شما با دید کامل در سراسر زنجیره تامین , نسب به تولید با چشمانی باز اقدام کنید.

2- سطوح موجودی را مدیریت کنید تا تضاده نیاز های مربوط به مفید و سودمند بودن در مقابل هزینه را بهینه کنید

این ابزار به شما کمک می کند تا موجودی کالاهای ساخته شده خود را به حداقل ممکن برسانید. با دسترسی به اطلاعت بیشتر و افزایش قدرت آنالیز شما با دید بیشتر می توانید تصمیمات هوشمندانه تری بگیرید و بتوانید با خیال آسوده و در مورد اینکه با چه منابعی، چه زمانی، کجا و با چه ترتیبی تولید کنید، تصمیم بگیرید.

مدیریت موجودی چیست؟

مدیریت موجودی به فرآیند سفارش، ذخیره، استفاده و فروش موجودی یک شرکت اشاره دارد. این شامل مدیریت مواد خام، اجزاء و محصولات نهایی و همچنین انبارداری و پردازش چنین اقلامی است.

نکات کلیدی

مدیریت موجودی کل فرآیند مدیریت موجودی ها از مواد خام تا محصولات نهایی است. مدیریت موجودی سعی می‌کند تا موجودی‌ها را به‌طور کارآمد ساده‌سازی کند تا هم از مازاد و هم کمبود جلوگیری کند. دو روش اصلی برای مدیریت موجودی عبارتند از برنامه ریزی مواد موردنیاز ” materials requirement planning (MRP)” و سیستم به موقع ” just-in-time (JIT) “

3- قیمت های دقیقی ارائه دهید تا هزینه ها را تحت کنترل نگه دارد

با پنل مدیریت ساخت و تولید مدیر24 از یکپارچگی محاسبه هزینه و سود برای فرآیندهای پیشنهادی اطمینان حاصل کنید. با تأیید یک قیمت ، می‌توانید به‌طور خودکار تمام اقدامات تأمین مربوط به انجام سفارش مشتری را به روزرسانی کنید . علاوه بر این، «پیکربندی‌کننده محصول» این ابزار، پردازش سفارش‌های یکپارچه قاعده مند را برای مونتاژ، پیکربندی، و محصولات سفارشی را تسهیل می‌کند.

4- لیست مواد اولیه " bill of materials (BOM) " ساده تا بسیار پیچیده تعریف کنید

پنل مدیریت ساخت و تولید پیشرفته و یکپارچه به شما امکان می دهد تا از صورتحساب های ساده تک سطحی  تا فرمول های پیچیده با چندین واحد اندازه گیری و تعیین روابط را تعریف کنید.

لیست مواد اولیه چیست؟

صورتحساب مواد (BOM) موجودی جامعی از مواد خام، مجموعه ها، زیرمجموعه ها، قطعات و اجزاء و همچنین مقادیر مورد نیاز هر یک برای تولید یک محصول است. به طور خلاصه، لیست کاملی از تمام مواردی است که برای ساخت یک محصول مورد نیاز است.

مزایای استفاده از BOM چیست؟

یک لیست مواد اولیه (BOM) فرآیند تولید را دقیق و کارآمد می کند. یک طرح دقیق ارائه می کند که به راحتی می توان آن را دنبال کرد.

یک لیست مواد اولیه به خوبی تعریف شده به شرکت ها در جنبه های زیر از فرآیند تولید کمک می کند:

  • برنامه ریزی برای خرید مواد اولیه
  • پیگیری و برنامه ریزی مورد نیاز مواد
  • برآورد هزینه های مواد
  • مدیریت موجودی
  • نسبت به کمبود مواد، تسریع هزینه ها و توقف برنامه ریزی شده و برنامه ریزی نشده هوشیار باشید.
  • کنترل بودجه
  • تولید بر اساس زمانبندی برنامه ریزی شده
  • حفظ سوابق
  • کاهش ضایعات
  • شناسایی علت خرابی محصول
  • تعویض سریع قطعات معیوب را
  • یافتن آسیب پذیری در اجزای نرم افزار
  • بهبود امنیت زنجیره تامین

5- زمان های تدارک سفارش و زمان های سپری شده را محاسبه کنید و به میزان لازم سفارش دهید

پنل مدیریت ساخت و تولید پیشرفته و یکپارچه شما را قادر می سازد تا از محاسبه دقیق زمان های تحویل و زمان های سپری شده داینامیک اطمینان حاصل کنید و همچنین به بهینه سازی مقادیر سفارش تولید کمک می کند. ماژول کنترل تغییر مهندسی) Engineering Change Control-ECC ( مدیریت کارآمد تغییرات نسخه های محصول را تسهیل می کند.

نرم افزار کنترل تغییرات مهندسی

کنترل موثر تغییرات مهندسی المان اساسی و کارا در کار تولید است و کارایی بیشتر انطباق را آسان تر می کند. یک راه حل نرم افزاری اثبات شده می تواند نحوه مدیریت تغییرات را ساده کند.

فرقی نمی کند که شما تولید کننده ابزارات ساده باشید یا دستگاه‌های پزشکی پیچیده، محصولات شما دچار تغییرات طراحی می‌شوند. حتی یک تغییر کوچک می تواند اثرات عمده ای در پایین دست داشته باشد. و اگر سیستم های شما یکپارچه نباشند، یا اگر فرآیندهای شما بر روی کاغذ باشند، می تواند مشکلات بزرگی ایجاد کند. برای ساده سازی مدیریت تغییر، تولیدکنندگان به طور فزاینده ای به نرم افزارهای کنترل تغییرات مهندسی روی می آورند. نرم افزار قوی ما به شرکت ها و کارخانه ها این امکان را می دهد که در یک محیط یکپارچه فرآیندهای مدیریت تغییر را برای رسید به زمان انجام کار و تولید سریع تر , ساده تر کنند. با دیجیتالی کردن کنترل تغییرات، داده ها، فرآیندها و کاربران خود را در یک سیستم مرکزی و یکپارچه به هم متصل کنید.

 مزایای کنترل تغییرات مهندسی

گردش کار تعریف شده توسط کاربر برای کنترل ساده تغییرات طراحی محصول

کدهای وضعیت تعریف شده توسط کاربر برای الزامات خاص شرکت

حرکت خودکار یا دستی بین وضعیت ها

ارتباط محرک‌ها و رویدادها برای هشدارهای خودکار

امضای الکترونیکی برای سفارشات تغییر مهندسی (ECO) برای ردیابی آسان

آرشیو کردن نسخه ها برای ردیابی و بازیابی

6- افزایش بهره وری و کاهش هزینه های تولید با به حداقل رساندن زیان

راهکار مدیریت عملیات تولید، مدیریت کامل چرخه عمر تولید را در تمام ابعاد تولید همچون برنامه ریزی، زمان بندی، انتشار، جمع آوری، ردیابی و تجزیه و تحلیل برای بهینه سازی و بهبود عملیات تولیدی پیوسته را فراهم می کند. این راهکار یک سطح منحصر به فرد از تحویل، هزینه و کنترل کیفیت عملیات تولید برای کارگاه ها، تولید دسته ای، خط تولید و محیط های تولید ی ترکیبی را ارائه می دهد.

مدیریت عملیات ساخت و تولید چیست؟

مدیریت عملیات ساخت و تولید ” Manufacturing Operations Management (MOM) ” به ابزارها و روش هایی برای بهینه سازی تولید اشاره دارد. این شامل مدیریت منابع تجاری مانند افراد، فناوری، تجهیزات و سایر منابعی است که کارایی و بهره وری تولید کننده را بهبود می بخشد.

مدیریت عملیات ساخت و تولید تضمین می کند که تجهیزات فیزیکی و رابط کاربری یک کسب و کار به طور هماهنگ به نفع شرکت کار می کنند. یک سیستم تولیدی پیشرفته بستری را فراهم می کند که در آن فعالیت های انسانی و خودکار در زمان واقعی و آنی ترکیب می شوند.

چرا مدیریت عملیات ساخت و تولید مهم است؟

مدیریت عملیات ساخت و تولید برای بهبود محصول شما و افزایش کارایی و سود حیاتی است.

 

در اینجا برخی از مزایای انجام خوب مدیریت عملیات ساخت و تولید آورده شده است:

کاهش ضایعات: مدیریت ساخت و تولید خوب به شرکت و کارخانه شما شما کمک می کند تا بهتر از مواد خام استفاده کند و در نتیجه ضایعات را کاهش دهد.

کیفیت بهتر محصول: یک شرکت با انجام مدیریت تولید، آسیب و اتلاف مواد خام را نیز به حداقل می رساند. یعنی تولید محصولات بهتر از مواد خام بهتر. در نتیجه افزایش راندمان نیز ثبات محصول و کیفیت کلی را بهبود می بخشد.

افزایش رضایت مشتری: ارائه محصولات با کیفیت بالاتر رضایت مشتری را افزایش می دهد که نتیجتا باعث افزایش تعداد مشتریانمی شود زیرا شرکت شما انجام دقت سفارشات و زمان تحویل را بهبود بخشیده است . این مراحل همچنین منجر به افزایش بهینه کار با مشتریان می شوند که برای هر دو طرف مفید است.

استفاده بهتر از کارکنان: هدف مدیریت عملیات ساخت و تولید افزایش کارایی در نحوه عملکرد کارکنان شما با تشویق بخش ها و تیم های مختلف به همکاری بهتر با یکدیگر است.

انطباق بهتر با مقررات: مدیریت موثر عملیات ساخت و تولید تضمین می کند که شرکت و کارخانه شما از تمام مقررات دولتی پیروی می کند و از جریمه ها و سایر مجازات ها اجتناب می کند.

افزایش سودآوری: هدف مدیریت عملیات ساخت و تولیدی این است که اطمینان حاصل شود که تمام فرآیندهای تولید شما به خوبی و کارآمد انجام می شوند. هنگامی که MOM به خوبی و به طور مداوم انجام شود، به افزایش سود شرکت شما کمک می کند.

7- نیازهای مواد و برنامه ریزی ظرفیت را ساده کنید

در پنل مدیریت ساخت و تولید پیشرفته و یکپارچه مدیر24 ,موارد زیر دیده شده است :

امکان محاسبه و ثبت هزینه های مواد و نیروی کار مصرف‌شده در انتهای تولید (backflushed) , برای عملیات های تولید طولانی‌تر، به‌عنوان مصرف‌شده برای کالای در حال تولید درج شود.

عملکرد بازرسی کالای در حال تولید این امکان را فراهم می کند که در صورت متفاوت بودن درجه های محصول نهایی، یک محصول به جای چندین مورد حاصل شود.

8- مواد، نیروی کار و ضایعات را در طول کالای در حال تولید, مدیریت کنید

این راهکار، ساعات کار (واقعی در مقابل تخمین زده شده) را ردیابی می کند و استفاده از مواد و ضایعات را تسهیل می کند.

9- کنترل و رهگیری هزینه ها

هزینه ها و سودآوری کار و محصول را در زمان واقعی ضبط، رهگیری و تجزیه و تحلیل کنید. پنل مدیریت ساخت و تولید مدیر24 هزینه ها را ( مورد انتظار در مقابل هزینه های واقعی ) برای مواد و ضایعات محاسبه و نمایش می دهد. همچنین این ابزار نیروی کار داخلی و خارجی، هزینه های ثابت و سربار برای هر شغل یا گروهی از مشاغل را به شما نشان می دهد. داده های کاری تحقیق و توسعه به راحتی برای نیاز های مرتبط با گزارشات نظارتی استخراج می شود.

10- مدلسازی «چه می‌شد اگر» (what-if) را روی هزینه‌های مواد، نیروی کار و روندیابی انجام دهید

این راهکار شما را قادر می سازد تا هزینه های مختلف مربوط به تغییر مواد، نیروی کار و مسیرهای تولید را شبیه سازی و مدل سازی کنید تا بتوانید تصمیمات هوشمندانه بگیرید. هزینه های کار را ارزیابی کنید، تفاوت ها را بسنجید تا قیمت گذاری را با دید کامل نسبت به جزئیات هزینه محصول و حاشیه سود ( از جمله برای محصولات موازی و جانبی”co- and by-products “) انجام دهید.

ویژگی های کلیدی برای مدیریت ساخت و تولید بهینه

مدیریت موجودی با ارائه دقت و دید بیشتر به اطلاعات موجودی کالا در سراسر سازمان کسب و کار، کنترل بیشتری بر موجودی خود به شما می دهد. با توجه به اینکه هسته اصلی امکانات تولید را توزیع و حسابداری تشکیل می دهد , پنل مدیریت ساخت و تولید به گونه ای طراحی شده است که با تمام عملکردهای اصلی سیستم هایی مانند پنل انبارداری مدیر24 و پنل مدیریت خرید ادغام و یکپارچه سازی می شود و گزارش دهی انعطاف پذیری در مورد نگهداری موجودی ارائه می دهد.

2- مدیریت فهرست مواد اولیه

فهرست مواد اولیه (BOM) به گونه ای طراحی شده است که در تمام بخش ها اطمینان حاصل شود  از اینکه مهندسی، تولید، خرید و پردازش سفارش از اطلاعات یکسانی استفاده می کنند، همچنین اطلاعات این ابزار این امکان را برای ساختار سازمان و کسب و کار شما فراهم می کند که کنترل کاملی بر ساختار محصول ارائه شود. BOM با فرآیند تولید تعریف می‌شود و شامل: مراکز تولید، نیروی کار، ابزارها، قالب‌ها، ملحقات ، تجهیزات، مواد خام ، بسته‌بندی، ضایعات، زمان‌های راه‌اندازی، بازده و وسایل غیر تولیدی است.

3- مدیریت کالای در حال تولید

ماژول کالای در حال تولید سنگ بنای پنل مدیریت ساخت و تولید پیشرفته و یکپارچه مدیر24 است. این ابزار به شما امکان می‌دهد تا سفارش‌های کالا را صادر کنید، برنامه‌ریزی کنید و هزینه‌های مرتبط با فرآیند تولید را پیگیری کنید. این راهکار کنترل کامل فرآیند تولید و توانایی دیدن اطلاعات به روز و در حال انجام را برای شما فراهم می کند.

4- مدیریت اسناد کارخانه

در هر فرآیند تولید یکی از مهمترین قسمت ها مستند سازی اسناد مربوط به تولید و ثبت جزئیات برای بازبینی , بررسی , اجرای تغییرات احتمالی , بررسی های حین تولید و بعد از تولید , افزایش راندمان و کاهش هزینه ها از طریق مقایسه اسناد تولید با روش های مختلف و بسیاری دیگر از کاربردها می باشد. این اسناد برگ بنده شما برای افزایش سود سیستم تولید شما می باشد. مستندات کارخانه، مستندات واضح و دقیق تعریف شده توسط کاربر را برای انجام عملیات تولید و صدور مواد تسهیل می کند. در نتیجه دقت و کنترل کارآمد فرآیندهای تولید را امکان پذیر می کند.

5- سیستم پیکربندی کننده محصول

سیستم پیکربندی کننده محصول ابزاری قاعده مند را ارائه می دهد که پیکربندی آنی محصولات را برای محصولاتی که نیاز به امکان شخصی سازی زیاد دارند یا دارای ابعاد وسیع هستند را از طریق یک ارزیابی پرسش و پاسخ ساده امکان پذیر می کند. از طریق استانداردسازی این فرآیند، پیکربندی می‌تواند توسط چندین نفر در سراسر سازمان تولید یا کسب و کار انجام شود.

6-قابلیت ردیابی دسته ای یا گروهی

قابلیت ردیابی دسته ای یا گروهی (Batch Traceabilit)، دسترسی فوری به تمام اطلاعات حیاتی مورد نیاز برای ردیابی گروه ها، دسته ها و واحدهای سریالی تولید شده را فراهم می کند. این شامل مواد مصرف شده، اطلاعات انبار، اطلاعات بازرسی، مقادیر و تاریخ کنترل است. قابلیت ردیابی گروهی به شناسایی علل ریشه ای نقص، بارگذاری تا مهار زیان موثر و قدرت تفکیک پذیری کارا کمک می کند. با این راهکار شما به سرعت و با بهره وری بالا و استفاده از حداقل نیروی انسانی و هزینه های جانبی می توانید کالاهای مورد نظر را ردیابی و زیر نظر داشته باشید تا در شرایط مختلف تصمیم مقتضی را بگیرید.

7- مدیریت برنامه ریزی نیازمندی ها

برنامه ریزی مواد موردنیاز ” Material Requirements Planning (MRP)” به مدیریت تعادل بین عرضه و تقاضا کمک می کند. MRP از تقاضا و عرضه پیش بینی شده و واقعی برای کمک به برنامه ریزی و ایجاد برنامه های واقعی تولید، خرید و انتقال تامین مواد , استفاده می کند. همچنین محدودیت های ظرفیت را شناسایی می کند و موجودی کالاهای در اختیار را به صورت بهینه در فضای چند سایتی و چند انباری حفظ و حسابرسی می کند. بنابراین به کاهش موجودی ، افزایش بهره وری تولید و در نهایت تسهیل جریان نقدینگی کمک می کند. با استفاده از پنل مدیریت ساخت و تولید پیشرفته و یکپارچه مدیر24 و یک برنامه ریزی هوشمند , از یک طرف شما می توانید به اندازه نیاز تولید خود به صورت دقیق کالا در انبارهای خود موجود کنید و از طرف دیگر به اندازه سفارشات خود به صورت دقیق کالا تولید کنید و از رسوب کالا در انبار های جلوگیری کنید.

8-مدیریت کنترل تغییرات مهندسی

کنترل تغییر مهندسی ” Engineering Change Control (ECC)” اجازه می دهد تا وظایف طراحی محصول به کاربران و متخصصین خاص اختصاص داده شود یا از فردی به فرد دیگر منتقل شود. با این ابزار بعد از تخصیص وظایف مربوط به طراحی, فرد مورد نظر با دریافت اعلان مربوطه به سرعت از وظایف جدید مطلع می شود و همچنین این سیستم وظایف مهم را یادآوری می کند. فراتر از این ها سیستم این امکان را می دهد تا  تغییرات طراحی مهندسی به صورت الکترونیکی امضا شود. اگر کسب و کار یا کارخانه شما به گونه ای است که شما با طرح های مختلف در تولید مواجه هستید , این ابزار راهگشای شما در مدیریت دیزاین ها و الگو های مختلف و همچنین مهندسین و طراحان آن ها می باشد.

9-پروژه ها و قراردادها

در قسمت پروژه ها و قراردادها گزارش سود دقیق را برای پروژه های بلند مدت که نیاز به تجزیه و تحلیل داده های مربوط به هزینه ها و درآمدها برای بخش ها و سطوح مختلف دارد، تسهیل می کند.

10- مدیریت هزینه یابی بر مبنای فعالیت

هزینه یابی بر مبنای فعالیت ” Activity Based Costing (ABC)” مبتنی بر این فرض است که فعالیت‌ها در درون هر کسب و کار منابع را مصرف می‌کنند و محصولات حاصل انجام این فعالیت‌ها می باشد. در پنل مدیریت ساخت و تولید مدیر24 ابتدا کلیه فعالیت‌های سازمانی شناسایی شده و به عنوان موضوعات هزینه درج می شوند و همه هزینه‌های سازمانی به این موضوعات یا فعالیت ها تخصیص می‌یابد. در مرحله دوم بر مبانی معیار های تعریف شده هزینه‌های جذب شده بین محصولات تولیدی تقسیم می‌شوند.

در این مدل هزینه‌یابی، تمرکز بر هزینه‌های غیرمستقیم سازمانی است بر خلاف روش‌های مرسوم که بیشتر روی هزینه‌های مستقیم متمرکز است. به علاوه ردیابی عوامل هزینه به مدیریت امکان بهینه‌سازی فعالیت‌ها و حذف فعالیت‌های غیر ضروری یا تغییر روش در انجام فعالیت‌ها را جهت کاهش قیمت تمام شده محصول می‌دهد.

هزینه یابی بر مبنای فعالیت امکان انباشت و بازیابی هزینه های مربوط به خرید، ساخت و فروش اقلام را فراهم می کند و در نتیجه دقت در محاسبه سودآوری محصول را تسهیل می کند. ABC روش دیگر هزینه یابی موجودی نیست (مثلاً میانگین، استاندارد، FIFO، LIFO و یا آخرین) بلکه روش متفاوتی برای محاسبه این هزینه ها ارائه می دهد.

ویژگی های پنل مدیریت ساخت و تولید پیشرفته و یکپارچه مدیر24

 

  1. داشبورد: بررسی اجمالی سفارشات ساخت، بررسی اجمالی سفارشات کاری، بررسی اجمالی مراکز کاری،…
  2. مدیریت محصول: با به ارث بردن از آیتم های Perfex CRM، این ویژگی ویژگی های گسترده دیگری مانند SKU، هزینه، نوع محصول، دسته محصول، تصاویر، قیمت فروش، بارکد، نوع محصول، واحد اندازه گیری محصول ، واحد اندازه گیری خرید ، مالیات، عملیات مالیات فروشنده، تدارکات، اثربخشی کلی تجهیزات ، گم شده، بار، عملکرد،… را اضافه می کند.
  3. مدیریت انواع محصولات
  4. چاپ برچسب بارکد
  5. اسکن بارکد
  6. مدیریت فهرست مواد اولیه (BOM)
  7. مدیریت اجزا
  8. مدیریت مسیریابی
  9. مدیریت عملیات
  10. مدیریت مراکز تولید
  11. مدیریت سفارشات ساخت
  12. مدیریت سفارشات کالا
  13. تنظیمات:
  • مدیریت ساعات کاری
  • مدیریت واحدهای گروه های اندازه گیری
  • مدیریت واحد اندازه گیری
  • تنظیمات عمومی: BOM، مسیریابی ، سفارش ساخت،…

 یکپارچه سازی: