چت سازمانی و امن پیشرفته مدیر24

یکی از ابزارهایی که هر سازمان و کسب کار پیشرو با تعداد کارمندان زیاد به آن نیاز دارد امکان ارتباط امن سایبری با قابلیت ثبت داده ها در سرور درون سازمانی میباشد. چت سازمانی و امن پیشرفته مدیر24 این امکان را برای شما فراهم می کند که ارتباط اعضای شرکت در بستری امن با امکانات بالا که برای کسب و کارها یا سازمان ها طراحی شده است صورت گیرد و بدون نیاز به سرویس چت های خارجی یا داخلی که معمولا در شرایط خاص فیلتر می شوند یا در مواقع آشوب به کلی قطع می گردند و اطلاعات سازمان شما به کلی از دسترس خارج می شود. این ابزار بسیار قدرتمد با امکان اضافه شدن به پنل مدیریت یکپارچه مدیر24 همه نیاز سازمان و کسب و کار شما را در یک جا پاسخ می دهد و از دوباره کاری های اداری جلوگیری و بهره وری را افزایش می دهد. اضافه بر این ها دیگر شما احتیاج به داشتن چندین پنل از شرکت های مختلف برای انجام امور خود نخواهید داشت.

اگر شرکت یا سازمانی هستید که امنیت درون سیستمی برای شما بسیار مهم است و دغدغه اصلی شما این است که استفاده از سرویس های چت داخلی و بین المللی ممکن است باعث فاش شدن اسرار شما شود , چت سازمانی و امن پیشرفته مدیر 24 برای شما ساخته شده است. این ابزار با رمزگزاری اطلاعت هنگام ذخیره سازی و ارسال آنها باعث می شود که اگر حتی فایل های شما در سرور هک شود , اسناد ذخیره شده ارتباطات شما فاش نخواد نشود. برای یک سازمان یا کسب کار که مجبور است برای ارتباط اعضا از اینترنت استفاده کند و از طرف دیگر نگران رصد خارجی و لو رفتن مکاتبات خود است هیچ چیز بهتر از یک سیستم مستقل و پیشرفته با قابلیت رمزگذاری داده ها نیست.

با فعال کردن یکی از گزینه های این چت سازمانی مبنی بر عدم حذف پیام ها توسط کارمندان , این امکان فراهم می شود که تمام سوابق مکالمات ثبت شود و در صورت لزوم هر عضو از سازمان و یا کسب کار مسئول پیام های داده شده خود باشد و دیگر امکان تغییر یا حذف پیام ها را نداشته باشد.

با ایجاد گروه های چت برای قسمت ها و بخش های مختلف سازمان خود , اتاق های گفتگوی تخصصی ایجاد کنید و ارتباط و تامل اعضای یک گروه را با هم در قالب یک سیستم امن افزایش دهید .

این ابزار بهترین راه برای ارتباط و تعامل با همکاران , کارکنان و مشتریان مرتبط است. می‌توانید به طور مستقیم ارتباط برقرار کنید و همچنین برای مشتریان اعتماد ایجاد کنید و وفاداری کارکنان را افزایش دهید. این آیتم گزینه هایی برای ایجاد گروه های چت، ارتباط با مشتریان، ذخیره مکالمه، حذف مکالمه و حتی ایجاد بلیط پشتیبانی از مکالمات مشتریان ارائه می دهد.

امکانات زیر در قسمت چت سازمانی و امن پیشرفته مدیر 24 وجود دارد:

  1. نمای کامل مرورگر چت
  2. تغییر حالت در نمایش چت
  3. مجوزهای کارکنان به چت (دسترسی به چت)
  4. اعلان های مرتبط به ارسال پیام :پیام مشاهده شد / تحویل شد / مشاهده در / ارسال شد
  5. پشتیبانی و نمایش چت در قسمت مشتریان
  6. با بکارگیری علامت @ کارکنان را مورد خطاب (Mention) می دهید
  7. امکان تغییر وضعیت های چت آنلاین، آفلاین، نیستم و مشغول
  8. در یافت اعلان های و پیام های آنلاین و زنده در بروزر
  9. اشاره سریع (پروژه ها، فاکتورها و غیره)
  10. فیلترهای کارکنان
  11. ارسال پیام
  12. پیام را حذف و کپی کنید
  13. ارتباط با قسمت وظیفه برقرار کنید
  14. پیام های صوتی در سمت کارکنان و مشتریان
  15. چت های گروهی
  16. کنترل اعضای گروه
  17. تغییر نام گروه
  18. به صورت گروهی آیتم ها، فایل ها و عکس های به اشتراک بگذارید
  19. اطلاعیه های سراسری به کارکنان و مشتریان
  20. HTML5 اعلان‌های زنده در مرورگر
  21. بیش از 100 ایموجی
  22. پیش نمایش زنده ویدیوها و فایل های صوتی mp3 (لایت باکس)
  23. آپلود فایل ها / تصاویر
  24. تاریخچه فایل های مشترک
  25. تاریخچه عکس های مشترک
  26. جستجوی زنده و لحظه ای اعضا
  27. جستجوی زنده و لحظه ای پیام های متقابل
  28. تاریخ ارسال
  29. اعلان های مرتبط پیام جدید
  30. اعلان های مرتبط پیام خوانده نشده
  31. ذخیره مکالمه
  32. حذف مکالمه
  33. تبدیل مکالمه به تیکت پشتیبانی