پنل حضور غیاب و مدیریت مرخصی مدیر24

پنل حضور غیاب و مدیریت مرخصی یک راه حل کامل آنلاین زمان حضور و غیاب برای ردیابی زمان کارکنان، ردیابی زمان پروژه، مدیریت مرخصی و برنامه ریزی شیفت کاری می باشد.

پنل حضور غیاب و مدیریت مرخصی مدیر24 یکی از ابزار های پرقدرت در پنل جامع مدیریت یکپارچه مدیر24 می باشد که این امکان را به مدیران می دهد که با یکپارچه سازی حداکثری در مدیریت سیستم سازمان یا کسب و کار خود از دوباره کاری های پی در پی در ساختار و بخش های مختلف جلوگیری کند و باعث افزایش بهره وری و هماهنگی ساختاری و سیستمی شود. این پنل با این قسمت ها یکپارچه سازی سیستمی می شود :

زمان خود را به راحتی و کارآمد ردیابی کنید:

ساعات کاری را فورا و با دقت پیگیری کنید. برای شروع، توقف یا پایان ردیابی زمان، این کار را به راحتی و با یک کلیک می توانید انجام دهید. از طریق بررسی اجمالی وضعیت زنده، یک نمای زنده از حضور کارکنان به همراه هر کاری که کارمندان شما روی آن کار می کنند به دست آورید. به طور خودکار ساعات کار را بر اساس ساعات کاری واقعی و استراحت محاسبه کنید. این سیستم ساعت های کار را به راحتی ردیابی می کند.

برنامه ریز تعطیلات کارکنان کارآمد:

حقوق و غیبت های تعطیلات را به صورت آنلاین، بدون توجه به موقعیت مکانی خود، مدیریت کنید. این ماژول به طور خودکار مانده حق تعطیلات کارکنان و همچنین مانده اضافه کاری معتبر را بر اساس تنظیمات شما محاسبه می کند. شما و کارمندانتان همیشه به وضعیت فعلی مانده ها دسترسی دارید. دیگر نیازی به کاغذبازی نیست، درخواست های آنلاین برای روزهای مرخصی و سایر غیبت ها از طریق گردش کار انجام می شود و مدیریت آسان و شفاف غیبت ها را تضمین می کند.

ردیابی آسان همه غیبت ها:

انواع غیبت ها مانند تعطیلات، مرخصی زایمان یا غیبت ناشی از بیماری را تعریف و ردیابی کنید. یک نمای کلی از غیبت های برنامه ریزی شده و وضعیت غیبت کارکنان دریافت کنید.

تعریف فرآیند تایید مرخصی:

کارمندان می توانند به راحتی روزهای مرخصی و سایر غیبت ها را به صورت آنلاین درخواست کنند. مدیر مسئول به طور خودکار یک اعلان دریافت می کند و بسته به در دسترس بودن منابع و وضعیت فعلی مانده مرخصی، تصمیم می گیرد که آیا می خواهد درخواست را تأیید یا رد کند. کارمند به طور خودکار یک اعلان در مورد تایید یا رد درخواست دریافت می کند. علاوه بر این، امکان فرآیند تایید دو مرحله ای یا سه مرحله ای وجود دارد. آیا می خواهید مطمئن شوید که درخواست مرخصی و سایر غیبت ها به سرعت بررسی می شود، حتی اگر مدیران مسئول تأیید مرخصی غایب باشند؟ به سادگی یک مدیر جایگزین تعریف کنید. در صورت غیبت مدیر مسئول، مدیران جایگزین به طور خودکار درخواست ها را دریافت کرده و آنها را پردازش می کنند. با پایان غیبت مدیر اصلی مسئول تایید، مسئولیت به طور خودکار غیرفعال می شود. بنابراین، هیچ درخواستی پردازش نشده باقی نمی ماند.

برنامه ریزی آسان  شیفت کاری:

کارکنان را به برنامه های شیفت روزانه یا هفتگی اختصاص دهید. به سرعت به هر تغییری واکنش نشان دهید و شیفت های کارمندان خود را دوباره برنامه ریزی کنید. مروری بر تمام شیفت ها داشته باشید یا همه شیفت های ایجاد شده را بر اساس تاریخ، مکان، کارمندان اختصاص داده شده و وظایف مرور کنید. شما در هر لحظه می توانید ساعات کار کارکنان را پیگیری کنید.

شیفت های کاری را به طور موثر برنامه ریزی و مدیریت کنید:

بخش های کاری، مکان ها، وظایف و روزهای کاری را تعریف کنید و الگوهای شیفت کاری را برای استفاده در آینده ایجاد کنید. تعداد کارمندان مورد نیاز خود را برای یک شیفت خاص انتخاب کنید و تنها با چند کلیک کارمندان موجود را به یک شیفت اختصاص دهید. در صورت تغییر در دسترس بودن کارمندان می توانید به راحتی شیفت های ایجاد شده را ویرایش کنید. شیفت هایی که می خواهید مکرراً استفاده کنید می توانند به راحتی به عنوان الگوهای شیفت ذخیره کنید و درنتیجه برای استفاده در آینده در دسترس شما هستند.

  1. مرخصی سالانه، تعطیلات، فرآیند تایید و روش ورقه ثبت ساعات کار را تنظیم کنید. مراحل زیادی را می توان در فرآیند تایید ایجاد کرد. دو راه تایم شیت وجود دارد: از طریق تایم شیت وظیفه  یا ورود / خروج دستی:
  2. لیست های شیفت کاری را مدیریت کنید هر شیفت دارای زمان شروع و پایان کاری و زمان شروع و پایان استراحت است
  3. شیفت های کاری را مدیریت کنید. برای بخش، نقش یا چند کارمند خاص درخواست دهید. شیفت ها مدت اعتبار دارند. چرخه تکرار شامل 2 نوع است: تکرار هفتگی یا با توجه به یک دوره زمانی خاص. هر روز می تواند شیفت های کاری متفاوتی داشته باشد.
  4. مدیریت مرخصی: انواع مرخصی (مرخصی سالانه، مرخصی زایمان، مرخی برای کارهای شخصی بدون حقوق)، مرخصی روزانه برای دیرتر آمدن یا زودتر رفتن، بیرون رفتن، سفر کاری، ساعات کار اضافی.
  5. مدیریت حضور و غیاب. پنج راه برای حضور و غیاب وجود دارد
  • ورود/خروج دستی
  • تایم شیت پروژه/وظایف
  • موقعیت جغرافیایی. برای استفاده از این ویژگی باید زمانی که کارکنان حضور پیدا کردند، از آن در دستگاه تلفن همراه استفاده کنید تا مکان‌های GPS دقیق را دریافت کنید.

– مدیریت محل کار

– کارکنان را به محل کار اختصاص دهید

– ورود/خروج با موقعیت جغرافیایی

  • فایل داده با زمان ورود/خروج. این فایل ها را می توان از دستگاه های حضور و غیاب ذخیره کرد:
  • مسیرهای کاری. برای استفاده از این ویژگی باید زمانی که کارکنان حضور پیدا کردند، از آن در دستگاه تلفن همراه استفاده کنید تا مکان‌های GPS دقیق را دریافت کنید.

– مدیریت نقطه مسیر

– برنامه ریز مسیر

– نقشه های مسیر

– ورود/خروج با موقعیت جغرافیایی.