پنل جامع برنامه ریزی کمیسیون فروش

اگر سازمان , شرکت و یا کارخانه شما نیاز به بخش فروش و مارکتینگ پویا و انگیره ای دارد که کارکنان بخش فروش و یا افراد مرتبط با فروش برای فروش بیشتر با هم رقابت آتشین داشته باشند و شور و شوق فروش بیشتر در همه افراد موج بزند , بی شک بهترین مشوق , استفاده از یک سیستم پیشرفته ارائه و تنظیم کمیسون برای فروش های بیشتر است . برای این منظور ما پنل جامع برنامه ریزی کمیسیون فروش را برای کسانی که به صورت محدود و یا حتی سیستم های فروش شبکه ای , قدرتمند و پیچیده قصد فروش به صورت گسترده با افراد زیاد را دارند طراحی کرده ایم. پنل جامع برنامه ریزی کمیسیون فروش معمولاً به عنوان جزء متغیر بسته پاداش فروش کل شناخته می شود. کل کمیسیون به دست آمده به اهداف فردی هر فروشنده و عملکرد آنها بستگی دارد. ساختار کمیسیون شما عملکرد یک نماینده فروش را به مقدار پولی که هر چک به خانه می برد مرتبط می کند. بر کسی پوشیده نیست که مسئولیت پذیری نتیجه را به همراه دارد و یک طرح کمیسیون هوشمند با ساختار مناسب راهی عالی برای ایجاد انگیزه در عملکرد بهتر است.

از آنجایی که هیچ استاندارد یکسانی وجود ندارد، طرح‌های پاداش فروش در اشکال و اندازه‌های مختلفی ارائه می‌شوند، از جمله: حقوق و دستمزد/ساعت + کمیسیون، فقط کمیسیون، کمیسیون طبقه بندی شده، کمیسیون اضافه و کمیسیون با نرخ متغیر. از این میان، ساده‌ترین و رایج‌ترین روش، پرداخت درصد معینی بر اساس درآمد حاصل از فروش واحد است. خیلی ساده، یک نماینده فروش که معامله ای را به قیمت 500 تومان با نرخ کمیسیون 5 درصد می فروشد، 25 تومان در هر فروش به دست می آورد.

پنل جامع برنامه ریزی کمیسیون فروش مدیر24 یکی از ابزار های پرقدرت در پنل جامع مدیریت یکپارچه مدیر24 می باشد که این امکان را به مدیران می دهد که با یکپارچه سازی حداکثری در مدیریت سیستم سازمان یا کسب و کار خود از دوباره کاری های پی در پی در ساختار و بخش های مختلف جلوگیری کند و باعث افزایش بهره وری و هماهنگی ساختاری و سیستمی شود. این پنل با این قسمت ها یکپارچه سازی سیستمی می شود :

ویژگی های پنل جامع برنامه ریزی کمیسیون فروش:

  • ایجاد ساختارهای کمیسیون فروش، پشتیبانی ایجاد شده توسط گروه های مشتری یا مشتریان:
  • محاسبه کمیسیون از سود فروش (بر اساس قیمت فروش و بهای تمام شده). برای استفاده از این ویژگی، باید با پنل جامع انبار داری پیشرفته یکپارچه شوید تا قیمت خرید و قیمت فروش محصول را مدیریت کنید.
  • طبقه بندی کمیسیون و تنظیمات کمیسیون برای کارکنان اختصاص داده شده به گروه مشتری
  • تخصیص برنامه کمیسیون به کارکنان
  • تخصیص برنامه کمیسیون به مشتریان / شرکا
  • کارمزد به صورت خودکار با پرداخت محاسبه می شود، در صورتی که هر فاکتوری محاسبه نشده باشد، می توانید از محاسبه مجدد استفاده کنید
  • رسید پرداخت کمیسیون، رسیدها را می توان به هزینه تبدیل کرد
  • مشاهده گزارش ها و آمار کمیسیون
  • ویجت داشبورد برای هر کارمند هنگام ورود به سیستم